راز تقویت حافظه
تاکنون راه و روش های مختلفی را به عنوان راز تقویت حافظه گفته ایم اما ماجرای ترفند فیثاغورث متفاوت است ، او بدون هیچ دارو و خوراکی از ضعیف شدن حافظه خود جلوگیری می کرد.

یک روش ساده از فیثاغورث به عنوان راز تقویت حافظه

مطالعات نشان می دهد که اگر شما مغز خود را به طور منظم آموزش ندهید ، ممکن است دچار مشکلاتی در سنین بالا شوید . در ادامه قرار است ما راه ساده ایی را از زبان دانشمند بزرگ "فیثاغورث" به شما معرفی سازیم که با کمترین تلاش می توانید بیشترین نتیجه را دریافت نمایید .

برای اجرای راز تقویت حافظه چگونه شروع کنیم؟

همه کاری که شما باید انجام دهید این است که باید هر شب قبل از خوابیدن هر چیزی که در روز برایتان اتفاق افتاده است را مرور کنید و تا آنجایی که ممکن است بخاطر بسپارید . با استفاده از این کار می توانید جزئیات بیشتری را به یاد بیاورید و برای مثال اگر عینک خود را فراموش کردید بدانید که آنرا روی سینک گذاشته اید یا روی میز . بنابراین باید این مورد را بسیار جدی بگیرید . 
 

راز تقویت حافظه فیثاغورث را از کجا شروع کنیم؟

از صبح شروع کنید . چه چیزهایی بعد از بیدارشدن مشاهده نموده اید؟ و بدین روال پیش بروید و تا انتها ادامه دهید و تمام جزئیات را به یاد بیاورید . اولین کسی که به او سلام دادید چه کسی بود؟در مترو کنار چه کسی نشستید؟و... می توانند برای افزایش هوش شما موثر باشند و با گذشت زمان بهتر و بهتر خواهد شد .
با انجام این کار ، پس از روز اول شما شگفت زده خواهید شد که چگونه این راه می تواند در شما تاثیر بگذارد و اگر شما این کار را کاملا انجام دهید می توانید در 3 روز بهبودی را احساس نمایید و شروع به پیشرفت خواهید کرد .
 
راز تقویت حافظه

چگونه فیثاغورث از این روش برای تقویت حافظه استفاده می کرد؟

فیثاغورث و شاگردانش از این تکنیک در هر روز صبح استفاده می کردند و اما در دنیای مدرن امروز و تاثیر یادآوری کارهای روزمره قبل از خواب می تواند باعث افزایش هوش و تقویت آن به مرور زمان شود .
ما در روز این کار را انجام نمی دهیم چرا که وقت کافی نداریم ، بنابراین نمی توانیم درست متمرکز شویم و ثانیا چون که این کار توسط مغز انجام می شود می تواند هر گونه مشکل در ارتباط با بی خوابی را رفع نماید .

مزایای این راز تقویت حافظه چیست؟

با استفاده از انجام مکرر و کامل این کار می توانید ساده تر و روان تر هر اطلاعاتی را به خاطر بسپارید اعم از نام ها ، شماره تلفن و...
همچنین با انجام این کار زمان کمتری برای یادآوری کاری که انجام داده اید ، صرف خواهید کرد.
همانگونه که در بالا ذکر کردیم با استفاده از این کار می توانید مشکل بی خواب را رفع نمایید .
و مهمتر از همه شما برنامه و شیوه زندگی خود را خواهید فهمید و می توانید با دیدی باز تصمیم گیری نمایید و به مرور زمان به بهترین شکل زندگی خواهید کرد و هر لحظه زندگی شما با برنامه خواهد بود .

راز فیثاغورت برای تقویت حافظه و جلوگیری از فراموشی

4.6125
این مطلب مفید بود ؟1169
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
منبع : بخش بهداشت و سلامت نمناک/ ف.ن
وبگردی