بیژن امکانیان
برنامه دورهمی امشب 10 فروردین 1397 میزبان بیژن امکانیان بازیگر سینما و تلویزیون ، امیر و امید تاجیک از خواننده های کشورمان است.

مهمانان امشب دورهمی مشخص شدند

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری در آخرین روزهای پخش در نوروز 97 میزبان تعداد زیادی از خواننده ها و بازیگران کشورمان بود . مهران مدیری در برنامه امشب دورهمی میزبان یک بازیگر و خواننده کشورمان خواهد بود.

مهمانان امشب دورهمی چه کسانی خواهند بود

صفحه رسمی برنامه دورهمی با انتشار عکسی خبر از حضور بیژن امکانیان بازیگر سینما و تلویزیون ، امیر و امید تاجیک در برنامه امشب دورهمی داد.

دورهمی

بیژن امکانیان، امیر و امید تاجیک در دورهمی

صفحه رسمی اینستاگرام برنامه دورهمی با انتشار این عکس نوشت :بیژن امکانیان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، و خواننده ها، امیر و امید تاجیک، جمعه (٩٧/١/10) ساعت ٢٣ مهمان برنامه دورهمی خواهند بود.

بازپخش شنبه (٩٧/١/1١) ٣ بامداد ، ٧ صبح ، ١١ صبح و 5 بعد از ظهر

با مهمانان امشب دورهمی بیشتر آشنا شوید

بیژن امکانیان

بیژن امکانیان بازیگر سینما و تلویزیون امکانیان متولد 27 مرداد 1332 در آبادان می باشد.وی فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران و گذراندن دوره های تخصصی آموزش مربیگری تئاتر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیژن امکانیان

بیژن امکانیان بازیگر کشورمان مهمان امشب دورهمی

بیژن امکانیان بازی در فیلم گل های داودی در سال 1363 را یکی از عوامل موثری می داند که باعث شده است، چهره اش در بین خانواده ها شناخته شود.

امیر تاجیک

امیر تاجیک در رشتهٔ مهندسی طراحی صنعتی تحصیل کرده. از کارهای مطرح وی می توان به زیر آسمان شهر، آسمونه و افتتاحیهٔ جام جهانی کشتی و … اشاره نمود.

امیر تاجیک

امیر تاجیک خواننده کشورمان امشب به دورهمی می آید

امیر تاجیک پس از مطرح شدن، آلبوم های زیر آسمون شهر و همکلاسی را منتشر کرد، و پس از وقفه ای طولانی در سال 1391 آلبوم زندگی را روانه بازار کرد.

آقای بازیگر ،خواننده معروف و برادرش امشب در دورهمی+عکس

45
این مطلب مفید بود ؟41
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف
وبگردی