مبلمان رنگی
مبلمان رنگی تحولی شاد در دکوراسیون منزل ایجاد میکند که باعث میشود فضا بسیار روحیه بخش و تاثیر گذار شود.

مبلمان رنگی برای دکوراسیون مدرن منزل

معمولا در دکوراسیون منزل ما ایرانی ها مبلمان های کرمی، قهوه ای، آبی نفتی دیده میشود اما یک لحظه دکوراسیون منزل تان را با مبلمان زرد یا قرمز تصور کنید میبینید که منزل تان دوبرابر زیباتر خواهد شد پس بهترین کار این است که از رنگ مورد علاقه تان برای انتخاب مبلمان استفاده کنید و باور داشته باشید رنگ های شاد دکوراسیون منزل را زیباتر میکنند.

مبلمان صورتی

شاید شما هم جزو افرادی باشید که رنگ صورتی را فقط برای کودکان مناسب میدانید و فکر میکنید این رنگ برای اتاق خواب دختربچه ها مناسب است اما در حقیقت صورتی یکی از بهترین رنگ ها برای دکوراسیون منزل است زیرا رنگی شاد و در عین حال ملایم است. مبلمان صورتی رنگ بیشتر برای جهیزیه منزل عروس انتخاب میشود و با رنگ سفید به خوبی ست و هماهنگ است.

مبلمان رنگی

تاثیر مبلمان رنگی در دکوراسیون منزل

مبلمان زرد

مبلمان زرد رنگ فضای منزل را روشن و دلباز جلوه میدهد همچنین باعث میشود منزلی گرم و صمیمانه داشته باشید، برای ست کردن مبلمان زرد میتوانید از رنگ های آبی کاربنی و قهوه ای استفاده کنید.

انتخاب رنگ مبل

انتخاب رنگ مبل از بین رنگ های شاد

مبلمان قرمز

قرمز یک رنگ هیجان انگیز و عاشقانه است پس اگر خواهان عشق و هیجان در دکوراسیون منزل تان هستید بهتر است از این رنگ در فضای منزل استفاده کنید، مبلمان قرمز رنگ میتواند انتخاب شاد و انرژی بخشی برای منزل های مدرن باشد و با مشکی به خوبی ست میشود.

مبلمان قرمز

مبلمان قرمز در دکوراسیون نشیمن

مبلمان نارنجی

رنگ نارنجی جزو رنگ های گرم محسوب میشود پس اگر در دکوراسیون منزل از این رنگ استفاده کنید با خاصیت گرما بخشی آن مواجه میشوید، مبلمان نارنجی رنگ میتوانید انتخاب ایده آلی برای دکوراسیون پاییزی و زمستانی باشد.

مبلمان نارنجی

مبلمان نارنجی مناسب دکوراسیون پاییزی

 

دکوراسیون شاد و انرژی بخش با مبلمان رنگی + عکس

58
این مطلب مفید بود ؟80
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
وبگردی