شراره رخام

نفش و عکس های شراره رخام در سریال جدید همسرایی

تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1397کد مطلب : 68007زمان مطالعه : 2 دقیقه
شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصاویری از سریال جدیدش برای شبکه سه سیما به روز کرد.

گریم جدید شراره رخام در سریال همسرایی

شراره رخام بازیگر سریال فقط بخاطر تو و کلانتر بعد از مدتها دوری از تلویزیون با سریالی جدید برای شبکه سه سیما به تلویزیون بازمیگردد. سریال همسرایی با بازی شراره رخام سریال جدید این بازیگر برای شبکه سه سیما است.

شراره رخام

عکس های شراره رخام در سریال همسرایی

شراره رخام با انتشار تصاویری از سریال جدیدش برای شبکه سه سیما نوشت :توی سریال همسرایی که اینروزها مشغول ضبطش هستیم ، علاوه بر بازیگران خوبی که شاید با هر کدوم چندین تجربه مشترک در پروژه های مختلف داشتم ، با تعدادی بازیگر دوست داشتنی و بسیار خوب برای اولین بار همکاری دارم که از همین طریق میخواستم براشون آرزوی موفقیت و درخشش روزافزون داشته باشم ، بهشاد مختاری ، فریبا ترکاشوند ، سیاوش قاسمی ، امید علیمردانی ، فریبا منتظریان ،مونا شامانی ، محمد ملکی و محمد بخشی و ... که همشون برای من عزیز هستن و دوست داشتنی و برای تک تکشون آرزوی بهترینها را دارم ( ممنون از مژگان پادیاب عزیزم که زحمت طراحی و دوخت مانتوهای من توی این سریال ، به عهده ایشون بود ) . #سریال_همسرایی #بازیگر #شراره_رخام #شبکه_سه

شراره رخام

شراره رخام با گریم جدید در سریال جدیدش

هم سرایی یک سریال طنز 52 قسمتی است که به تهیه کنندگی سید محمدرضا وکیلی طباطبایی برای شبکه سه سیما تولید می شود.

شراره رخام

سریال جدید شراره رخام برای شبکه سه 

در این سریال بازیگرانی چون امیرغفارمنش، کیانوش گرامی، شراره رخام، بهشاد مخبری، لیلا بوشهری، زهره صفوی، سیاوش قاسمی، امید علیمردانی، مونا شامانی، فریبا منتظریان، آزیتا آذربو، جواد زیتونی، محمد بخشی، فرزانه جهرمی، علیرضا آهنگرانی، ماریا اورکی، محمد ملکی، سحر خزائلی، مژگان اخلاقی، شقایق همرنگ، شیوا امامدوست، نگین ضیاء، ماریا اورکی و شهره الماسی به ایفای نقش می پردازند.

شراره رخام

عکس شراره رخام در سریال همسرایی

این سریال روایت فردی است که می خواهد با زرنگی گروه «هم سُرا» راه بیندازد. در طی ماجرای این قضیه خانمی که قرار است آگهی این گروه هم سرایی را در روزنامه بزند به جای گروه هم سرایی گروه همسریابی تایپ می کند و در طی این ماجرا روند داستان عوض می شود و هرکس در این فیلم دنبال همسریابی می افتد.

شراره رخام

سریال همسرایی با بازی شراره رخام

شراره رخام

شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون

نفش و عکس های شراره رخام در سریال جدید همسرایی

45
این مطلب مفید بود ؟41
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف
برچسب : شراره رخام
وبگردی