بهرام افشاری
امروز 6 خرداد همزمان با سالروز تولد و درگذشت چند تن از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه شما را با بیوگرافی کوتاهی از آنها آشنا میکنیم.

تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در 6 خرداد

سالروز تولد هنرمندان و چهره های مشهور یکی از روزهای جالب برای طرفدارانشان است. اگر شما هم به چهره های مشهور ایرانی علاقه مندید و دوست دارید درباره تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی بیشتر بدانید این مطلب از چهره های نمناک را از دست ندهید.

ما در این مطلب شما را با چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته 6 خرداد آشنا میکنیم.

بهرام افشاری

بهرام افشاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 6 خرداد 1366 در همدان متولد شد.

بهرام افشاری را همه مخاطبان تلویزیون با نقش بهتاش در سریال پایتخت می شناسند اما این بازیگر کشورمان بازیگری را از جوانی با تئاتر آغاز کرد و فیلم عصبانی نیستم اولین تجربه سینمایی او در سال 92 است.

سریال راز بقا به کارگردانی سعید آقاخانی جدیدترین فعالیت او در نمایش خانگی است.

بهرام افشاری

مجید واشقانی

مجید واشقانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 6 خرداد 1359 در تهران متولد شد.

مجید واشقانی بازیگری را از حدود سال 78 آغاز کرد و در فیلم و سریال های زیادی ایفای نقش کرد که از جمله آنها میتوان به میکائیل، برادر، پشت بام تهران، زیر پای مادر، از سرنوشت، آنام، محکومین، روزهای بیقراری و... اشاره کرد.

مجید واشقانی

محمدرضا اعلامی

محمدرضا اعلامی نویسنده، کارگردان و تهیه کننده کشورمان 6 خرداد 1389 در تهران درگذشت.

محمدرضا اعلامی از سال 54 با ساخت فیلم کوتاه و تهیه کنندگی برنامه کودک وارد دنیای هنر شد و اولین فیلم او نقطه ضعف در سال 62 بود.

محمدرضا اعلامی

سعید داخ

سعید داخ بازیگر و کارگردان تئاتر 6 خرداد 1349 در تهران متولد شد.

سعید داخ از سال 71 وارد تئاتر شد و به صورت حرفه ای فعالیت خود را آغاز کرد و از جشنواره دفاع مقدس تقدیرنامه بهترین کارگردانی را دریافت کرد. سریال آقازاده آخرین کار این هنرمند در شبکه نمایش خانگی است.

سعید داخ

چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته 6 خرداد

3.869
این مطلب مفید بود ؟5217
وبگردی