اکبر عبدی
در این مطلب میخواهیم شما را با بهترین و موفق ترین بازیگران مرد طنز ایران از اکبر عبدی تا مهران مدیری و رضا عطاران آشنا کنیم.

موفق ترین بازیگران مرد طنز ایران را بهتر بشناسید

دنیای طنز دنیای شرینی است که هنرمندان و چهره های زیادی را در ذهن های طرفدارانش ماندگار کرده است. یکی از ژانرهای پرطرفدار در حوزه سینما و تلویزیون فیلم ها و سریال های طنز است که همیشه یکی از پربیننده ترین ها برنامه ها را رقم میزند.

در این مطلب میخواهیم شما را با بازیگران مرد طنز ایران که در کارشان موفق عمل کردند آشنا کنیم.

این بازیگران مرد طنز ایران پرطرفدارترین ها هستند

اکبر عبدی

اکبر عبدی را میتوان یکی از چهره های طناز کشورمان دانست که در عرصه طنز یکی از ماندگارترین چهره هاست.

اکبر عبدی

اکبر عبدی بازیگر مرد طنز ایرانی

اکبر عبدی تجربه گریم های متعددی را در دنیای سینما تجربه کرده و بخاطر نقش های کمدی و طنزش میان اهالی سینما بیشتر شناخته شده و محبوب است.


مهران مدیری

مهران مدیری یکی دیگر از چهره های طنز ایران است که از اولین روزهای فعالیت در حوزه تلویزیون با بازی در نقش های طنز و ساخت سریال های طنز به شهرت رسیده است.

مهران مدیری

مهران مدیری بازیگر مرد طنز ایرانی

از جمله مجموعه های تلویزیونی که وی در آن ها کارگردان و بازیگر بوده می توان سریال های:ساعت خوش، پاورچین، جنگ 77، پلاک 14،نقطه چین، شب های برره، باغ مظفر، 90 شب،مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ببخشید شما؟،ویلای من، شوخی کردم و در حاشیه را نام برد.


رضا عطاران

از دیگر چهره های درخشان طنز کشورمان میتوان به رضا عطاران بازیگر طناز کشورمان اشاره کرد که سریال های طنز او بعد از بارها پخش از تلویزیون هنوز هم یکی از پربیننده ترین ها است.

رضا عطاران

رضا عطاران بازیگر مرد طنز ایرانی

سریال بزنگاه ، متهم گریخت و خانه به دوش سه سریال پربیننده با کارگردانی و بازیگری رضا عطاران است که از موفق ترین ساخته های او محسوب میشود.


علی صادقی

از دیگر چهره های طنز تلویزیون میتوان به علی صادقی اشاره کرد. علی صادقی با نقشهای طنازانه در سریال هایی چون بزنگاه ، سه در چهار ، متهم گریخت و خانه به دوش بیشتر در بین مردم به محبوبیت رسید.

علی صادقی

علی صادقی بازیگر مرد طنز ایرانی

علی صادقی اولین بار با سریال بهترین تابستان من وارد دنیای تلویزیون شد و سریال های طنز زیادی در تلویزیون بازی کرده است.


مهران غفوریان

از دیگر چهره های معروف طنز کشورمان میتوان به مهران غفوریان اشاره کرد. مهران غفوریان با سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر مرد طنز ایرانی

مهران غفوریان با سریال زیر آسمان شهر و با نقش های طنازانه زیادی که در سینما و تلویزیون ایفا کرده است شناخته میشود . فیلم سینمایی خالتور و ما خیلی باحالیم از جدیدترین فیلم های سینمایی طنز اوست.

بهترین بازیگران مرد طنز ایران از اکبر عبدی تا رضا عطاران + تصاویر

4.1130
این مطلب مفید بود ؟10723
وبگردی