تزیین ظرف میوه
ایده های جدید تزیین ظرف میوه، میوه آرایی با سیخ چوبی و تزیین میوه خرد شده برای انواع مهمانی ها، تولد و شب یلدا را در این بخش از نمناک ببینید.

میوه آرایی و تزیین ظرف میوه

ایده های متنوعی برای میوه آرایی و تزیینات ظرف میوه وجود دارد که برای خانم های باسلیقه بسیار با اهمیت است که وقتی مهمان دارند ظرف میوه شان را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنند. میوه آرایی و تزیین میوه برای مناسبت هایی مانند تولد، شب یلدا، مهمانی های مختلف و ... مناسب است. میوه آرایی برای تزیینات یخچال عروس هم مناسب است و زیبایی داخل یخچال را دوبرابر میکند.

تزیین میوه برای مهمان

تزیین میوه برای مهمانی

تزیین ظرف میوه، میوه آرایی با سیخ چوبی، تزیین میوه پوست کنده، تزیین میوه روی میز، تزیین میوه خرد شده، مدل چیدمان میوه در ظرف و ... هنرهایی هستند که هر خانمی باید بلد باشد تا در پذیرایی از مهمانان همه را غافلگیر کند. میوه آرایی یکی از کارهایی است که اگر یکبار انجامش دهید به آن علاقه مند میشوید و سعی میکنید ایده های جدیدتر را امتحان کنید.

تزیین میوه خرد شده

ایده های تزیین میوه خرد شده 

در این بخش از نمناک ایده های جالبی برای میوه آرایی و تزیین میوه داریم که به درد خانم های باسلیقه و خوش ذوق میخورند، با این ایده ها در مهمانی های مختلف هنرتان را نشان دهید .

تزیین میوه پوست کنده

تزیین میوه پوست کنده 

تزیین میوه پوست کنده

چیدمان میوه در ظرف

چیدمان ساده میوه در ظرف 

میوه آرایی با سیخ چوبی

میوه آرایی با سیخ چوبی

میوه آرایی تولد

میوه آرایی برای تولد

تزیین ظرف میوه

میوه آرایی و تزیین میوه در ظرف

میوه آرایی و تزیین ظرف میوه برای تولد و شب یلدا + تصاویر

3.629
این مطلب مفید بود ؟218
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
وبگردی