گوشی با صفحه نمایش نشکن

نسل جدید گوشی های سامسونگ با صفحه نمایش های نشکن+عکس

تاریخ انتشار : 31 شهریور 1397کد مطلب : 70353زمان مطالعه : 2 دقیقه
گوشی جدیدی که سامسونگ رونمایی کرده میتواند دمای بسیار بالایی را تحمل کند و همچنین صفحه نمایشش نشکن و منعطف است.

 رونمایی سامسونگ از صفحه نمایش های نشکن

شرکت سامسونگ یکی از معروف ترین برندهای به نام می باشند که افتتاح آن متعلق به سال 1938 میلادی می باشد که توسط لی بیونگ چول پرده برداری شد.اینک پس از گذشت سال های زیادی شرکت بزرگ سامسونگ در زمینه هایی مانند تلویزیون،کامپیوتر،تبلت،لباس شویی،یخچال،ساعت هوشمند،تلفن همراه هوشمند و... فعالیت دارد که توجه آنها این روزها بر روی صنعت گوشی موبایل متمرکز است و گویی مهندسین و مخترعین بیشتری را در این زمینه استخدام کرده اند.

چرا که این روزها شاهد پیشرفت چشمگیر این شرکت در صفحات نمایش تلفن همراه هوشمند و خود تلفن های همراه هوشمند می باشیم.با این وجود اخیرا شرکت سامسونگ از صفحه نمایشی جدید که انعطاف پذیر و نشکن است را رونمایی کرد.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

گوشی منعطف سامسونگ

صفحه نمایش نشکن گوشی جدید سامسونگ

نسل جدید گوشی های منعطف با صفحه نمایش نشکن سامسونگ

شرکت به نام و محبوب سامسونگ اخیرا از صفحه نمایشی جالب با رزولوشن بالا که اصلی ترین قابلیت آن منعطف و نشکن بودنش می باشد.

برای اینکه این شرکت اثبات کند که صفحه نمایش جدیدی که آنها رونمایی کرده اند کاملا نشکن است، آنرا 26 بار از ارتفاع 1.2 متری انداختند که خوشبختانه در کمال ناباوری هیچ اتفاقی برای این صفحه نمایش به روز رخ نداد.

حتی برای نشکن بودن آن از ارتفاع 1.8 متری پرتاب شد.به گفته سامسونگ آنها نهایت تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند محصولی جدید با تکنولوژی بالا را به مشتریان خود ارائه نمایند.حتی جالب است بدانید که این صفحات نمایش در دماهایی مانند 71 درجه سانتی گراد هم هیچ مشکلی برایشان ایجاد نشده است.

گوشی صفحه نشکن

گوشی سامسونگ با تحمل 71 درجه سانتی گراد گرما

با این وجود ، شرکت سامسونگ هنوز جزئیات زیادی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است و انتظار می رود که از این نسل جدید نمایشگرها در تبلت ها و تلفن های همراه به روز خود استفاده نمایند.همچنین انتظار می رود که سامسونگ از این صفحه نمایش نشکن در سری جدید گوشی های Galaxy خود استفاده نماید.

نسل جدید گوشی های سامسونگ با صفحه نمایش های نشکن+عکس

424
این مطلب مفید بود ؟195
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن /آ
برچسب : سامسونگ
وبگردی