سریال دلدادگان

منتظر غافلگیری در فصل دوم سریال دلدادگان باشید!

تاریخ انتشار : 25 شهریور 1397کد مطلب : 71622زمان مطالعه : 2 دقیقه
منوچهر هادی کارگردان سریال دلدادگان با انتشار عکسی از فصل دوم دلدادگان خبر از یک اتفاق غافلگیر کننده در قسمت های بعدی سریال دلدادگان داد.

اتفاقی غیرمنتظره در فصل دوم سریال دلدادگان

سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی از 13 مرداد 97 روی آنتن شبکه سه سیما رفت و هر شب ساعت 20:45 از این شبکه پخش شد. پخش اولین فصل این سریال که در سه فصل ساخته شده است از 13 مرداد آغاز شد و با حضور بازیگرانی جوان روی آنتن رفت.

با پایان فصل اول ، پخش فصل دوم سریال دلدادگان از 17 شهریور آغاز شد و قرار است در 15 قسمت روی آنتن برود . منوچهر هادی کارگردان این سریال با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از یک اتفاق غافلگیرکننده در ادامه پخش سریال دلدادگان داد.

غافلگیری در قسمت های بعدی سریال دلدادگان

اگر سری به پیج بازیگران و کارگردان سریال دلدادگان بزنید به یک تصویر مشترک برخورد میکنید که در توضیح آن نوید یک اتفاق غیرمنتظره در ادامه پخش سریال دلدادگان داده شده است.

لیندا کیانی و آرش مجیدی

لیندا کیانی و آرش مجیدی در سریال دلدادگان

منوچهر هادی کارگردان سریال دلدادگان با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :منتظر غافلگیری و اتفاقات جدید باشید...

این عکس و پست در اینستاگرام آرش مجیدی ، لیندا کیانی ، حمید گودرزی و سامان صفاری هم دیده میشود.

لیندا کیانی و حمید گودرزی

لیندا کیانی و حمید گودرزی در سریال دلدادگان

چند روز قبل تصویری از سریال دلدادگان با بازی لیندا کیانی و حمید گودرزی منتشر شد که گفته میشد با انتشار این عکس داستان سریال دلدادگان لو رفته است . در این عکس لیندا کیانی پای سفره عقد در کنار حمید گودرزی نشسته است.

حمید گودرزی

گریم حمید گودرزی در سریال دلدادگان

سریال دلدادگان در 60 قسمت ساخته شد که 25 قسمت مربوط به زمان حال ، 15 قسمت مربوط به گذشته و 20 قسمت انتهایی دوباره بازگشت به زمان حال است.

آرش مجیدی

گریم متفاوت آرش مجیدی در سریال دلدادگان

حمید گودرزی ، آرش مجیدی ، لیندا کیانی، مهدی صبائی، افسانه ناصری، سمیرا حسن پور ، سیروس همتی در فصل دو سریال دلدادگان بازی میکنند.

لیندا کیانی

نقش متفاوت لیندا کیانی در سریال دلدادگان

پانته آ بهرام ، مسعود رایگان ، مهرانه مهین ترابی و شاهرخ استخری ، سیامک صفاریان ، ملیکا شریفی نیا ، مسعود دلخواه ، رویا میرعلمی ، پویا امینی ، سانیا سالاری ، آزاده ریاضی، بهشاد شریفیان ، سامان صفاری و افسانه چهره آزاد بازیگران زمان حال سریال دلدادگان هستند.

مهرانه مهین ترابی و مسعود رایگان

مهرانه مهین ترابی و مسعود رایگان در سریال دلدادگان

منتظر غافلگیری در فصل دوم سریال دلدادگان باشید!

4.365
این مطلب مفید بود ؟569
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف
وبگردی