خودروی جدید رنو ای زد اولتیمو
شرکت رنو یکی از شرکت های قدرتمند در ساخت اتومبیل های لوکس می باشد که اخیرا از خودروی جدید و کانسپتی به نام ای زد - اولتیمو که یک اتومبیل خودران است رونمایی کرد.

اتومبیل کانسپت ای زد- اولتیمو خودروی جدید رنو

امروزه با کمی جستجو در صفحات مجازی و اینترنت می توان با طرح های بسیار متفاوت و شگفت انگیز اتومبیل های آینده آشنا شویم که هر یک از آنها نشان دهنده اهمیت صنعت اتومبیل و اتومبیلرانی می باشد و آینده ای در چند سال گذشته در تصور و خیال آن بودیم، امروزه به واقعیت تبدیل شده است و می توان آینده را از نزدیک لمس کرد.

خودروی جدید رنو

اتومبیل کانسپتی شرکت رنو

با این وجود زمانیکه ما این اتومبیل های مفهومی را در رسانه های مختلف مشاهده می کنیم، با مطالعه مشخصات آنها، می توانیم به این نتیجه برسیم که اتومبیل های آینده از حالت قدیمی خود خارج شده اند و در حال تبدیل شدن به حالت خودران هستند و این می تواند نشان دهنده سبک و سیاق اتومبیل های آینده را به ما نشان دهد که حتی امروزه هم شاهد این نوع پیشرفت در اتومبیل هایی مانند ولوو XC90 ، BMW 730i و... هستیم که اتومبیل با استفاده از سنسورهای تعبیه شده می تواند ما را با رعایت قوانین رانندگی به مقصد برساند، بی آنکه ما در آن دخالت کنیم.

اتومبیل کانسپت

ماشین خودران ای زد - اولتیمو

بنابراین صنعت آینده اتومبیل، به اتومبیل های خودران تبدیل خواهد شد. اما شرکت رنو، اخیرا از اتومبیل مفهومی و کانسپ خود به نام " ای زد- اولتیمو " یا " EZ-Ultimo " رونمایی کرد که به شدت توسط رسانه ها و شبکه های مجازی مورد بازتاب قرار گرفت.

جدیدترین اتومبیل شرکت رنو

رونمایی شرکت رنو از خوردوی مفهومی و کانسپت جدید

شرکت رنو یکی از شرکت های معروف و محبوب در صنعت اتومبیل است که این شرکت ابتدا در سال 1899 میلادی با نام " رنو فررس " بطور رسمی تبدیل به یک شرکت شد که امروزه یکی از قدرتمندان این صنعت است و با طرح مفهومی و کانسپتی که اخیرا رونمایی کرد، خودش را در پیشرفت اتومبیل های آینده سهیم کرد.

پیشرفت شرکت رنو

لوکس ترین خودروی شرکت رنو

با مشاهده اتومبیل مفهومی " ای زد- اولتیمو "، می توان آنرا به یک " قصر محرک خودران " تشبیه کرد چرا که این اتومبیل کاملا منحصر بفرد است و دارای طراحی بسیار زیبا و جذابی است که با مشاهده این اتومبیل، قطعا یکی از رویاهایمان این خواهد بود که حتی برای یکبار از این اتومبیل استفاده نماییم.

ماشین خودران رنو

ای زد - اولتیمو یا قصر محرک خودران

یکی از قسمت های پرطرفدار این اتومبیل مفهومی، چراغ های زیبای آن است که هر فرد علاقمند به اتومبیل را بطور دیوانه وار به خود جذب خواهد کرد.

خودروی جدید شرکت رنو

خودروی پر طرفدار و لاکچری ای زد - اولتیمو

همچنین درب های این اتومبیل به صورت عمودی باز و بسته می شوند که می تواند ورود و خروج را آسان سازد و یکی دیگر از فناوری هایی که در این اتومبیل بکار رفته است، قطعا ویژگی خودران بودن آن است که دوربین ها و سنسورهای متعددی در بدنه آن تعبیه شده است.

خودروی جدید و لاکچری شرکت رنو به نام ای زد - اولتیمو

4.330
این مطلب مفید بود ؟264
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ف.ن/ز.ت
وبگردی