همسر

راه و روش های جذب همسر دلخواه

کد مطلب : 72708زمان مطالعه : 4 دقیقه
تصور داشتن یک همسر خوب و مناسب برای همه ی افراد نیاز به بیان نیست و حسی درونی می باشد که همه به آن فکر می کنند.

جذب همسر دلخواه با راه های مختلف

همه تمایل دارند در زندگی خود کسی را پیدا کنند که از هر لحاظ مورد پسندشان باشد و معمولا در ذهن خود تصویری از یک رابطه ی بی نقص و کامل را تصور می کنند. حقیقت این است که اگر برای رابطه ی خودتان تلاش کنید می توانید همسر دلخواهتان را پیدا کنید و رویایی را که در ذهن دارید عملی کنید.

ما در این نوشته راه های جذب همسر دلخواه را بیان کرده و مهمترین روش های آن را بررسی می کنیم.

مهمترین راه های جذب همسر دلخواه

مهمترین تکنیک های جذب همسر عبارت اند از :

ویژگی ها و خصوصیات همسر دلخواه خود را بنویسید

در ابتدا سعی کنید ویژگی ها و خصوصیات همسر دلخواه خود را بنویسید. حداقل 15 مورد از خصوصیات مورد نظرتان را تهیه کرده و به آنها فکر کنید و تصور کنید که نبودن آنها چه مشکلاتی را برای رابطه شما ایجاد خواهد کرد اگر همسر دلخواه تان  به عنوان مثال علاقه ای به سفر نداشته باشد چه اتفاقی برای رابطه شما خواهد افتاد و ... این موارد را همیشه در دسترس قرار دهید و مدتی بر روی آن ها تمرکز داشته باشید.

با استفاده از لیست تهیه شده خودتان را در رابطه تصور کنید

در مرحله بعدی با استفاده از ویژگی هایی که برای همسر دلخواه تان نوشته اید خودتان را در رابطه تصور کنید. در این تجسم ذهنی باید همه ی جزئیات را مورد توجه قرار دهد. این عمل دو فایده دارد. اول برای اینکه به شما کمک می کند تمرکزتان بر روی خواسته هایتان باشد و دوم برای اینکه به شما انرژی و شوق حرکت و تلاش می دهد. با این انگیزه و امید می توانید موفقیت های بیشتری را در رابطه تان بدست آورید. این تکنیک خود به خود ویژگی های مثبت شما را هم تقویت می کند و حتی در این تصویر سازی می توانید به برخی از نکات منفی خود پی ببرید و آنها را حل کنید. همچنین باید بدانید که تحسم تنها برای جذب همسر دلخواه کافی نبوده و شما باید در واقعیت برای آنچه که تصور کرده اید حرکت و فعالیتی داشته باشید.

برای جذب همسر دلخواه خود جذابیت های خود را افزایش دهید

اگر جذاب باشید همسر دلخواه شما هم زودتر جذب شما خواهد شد برای این منظور باید تا آنجایی که می توانید جذابیت های ظاهری و فردی خودتان را افزایش دهید. مردان و زنان عاشق جذابیت های همدیگر می شوند و به این مورد امتیاز ویژه ای در روابط اختصاص می دهند بطوری که تا زمانی که جذابیتی در کار نباشد جذب عشق هم شکل نخواهد گرفت. 

اگر انتظار دارید که همسرتان خوش اخلاق و شوخ باشد شما هم باید خودتان را به آن حد برسانید در واقع مقداری از ویژگی ها و خصوصیاتی که برای همسرتان تصور کرده اید باید در وجود خودتان باشد.

روحیه خود را قوی و شاد نگه دارید و در این مورد به دیگران متکی نباشید

برای برقراری رابطه جدید و جذب همسر دلخواه شما نیاز به روحیه شاد دارید. شاد بودن فقط به خودتان بستگی دارد و ارتباطی به دیگران ندارد. باید سعی کنید شوخ طبعی را در ویژگی های شخصیتی خودتان قرار دهید. مواردی مانند لبخند کوچک جذابیت های شما را چندین برابر می کند و به طرف مقابلتان برای برقراری ارتباط سیگنال مثبت می دهد.

در هر شرایطی شکرگزار زندگی باشید

شکرگزاری در همه حال موجب شادی شما از زندگی خواهد شد می توان گفت شکر گزاری تضمینی برای شاد بودن شما در زندگی است بنابرین برای داشته هایتان و موقعیت هایی که بدست می آورید شکرگزار باشید. سپاسگذاری موجب جذب نعمتها و اتفاقات بهتر در زندگی شما می شود. هر اندازه از بیشتر سپاسگذار خداوند باشید، جذاب تر ، مستحکم تر و پیروزتر نشان خواهید داد و این امر شما را به فردی جذاب تبدیل خواهد کرد.

برای جذب همسر دلخواه به ظاهر خود برسید

زیبایی ظاهر در روابط از اهمیت بالایی برخوردار است. به ظاهر خودتان برسید، ورزش کنید تا سلامتی روحی و جسمی شما در حد مطلوبی باشد. لباس های زیبا بپوشید. همیشه از عطر استفاده کنید. انجام این کارهای اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و حس خوبی در شما ایجاد می کند و باعث می شود که در جذب همسر دلخواه موفق عمل کنید. به عنوان مثال زنانی که پوست های تیره دارند و از این بابت کمبود اعتماد به نفس دارند می توانند با استفاده از روش های کاملا جدید و کم هزینه ای که هست به سفید شدن پوست خودشان کمک کنند.

فعالیت هایی جدید و نویی را در زندگیتان شروع کنید

برای افزایش جذابیت خودتان و جذب همسر دلخواه، فعالیت هایی را شروع کنید که تا پیش از این به سراغ آن ها نرفتید. در مکان های عمومی بیشتر ظاهر شوید مثلا در فعالیت های جمعی و ورزش ها و ... شرکت کنید. این موارد باعث می شود  که روابط اجتماعی شما تقویت شده و تقویت ارتباط اجتماعی در پیدا کردن و جذب همسر دلخواه بسیار موثر خواهد بود. 

راه و روش های جذب همسر دلخواه

4.532
این مطلب مفید بود ؟293
نظر سنجی برای این مطلب غیر فعال شده است
وبگردی