مرسدس بنز
شرکت بزرگ اتومبیل سازی آلمانی مرسذس بنز، اخیرا اتومبیل به روز شده خود به نام "مرسدس بنز جدید AMG جی تی آر پرو 2020" با ویژگی های منحصر بفرد رونمایی کرد.

 مرسدس بنز جدید AMG جی تی آر پرو 2020

شرکت مرسدس بنز یکی از برترین شرکت های اتومبیل سازی حال حاضر در کشور آلمان می باشد که برای اولین بار در تاریخ 28 ژوئن 1926 تاسیس شد. از این رو شاهد اتومبیل های سوپر لوکس این برند هستیم که توسط مهندسان و طراحان این شرکت بزرگ انجام گرفته اند. 

با جستجویی ساده در صفحات مجازی می توانیم تعداد انبوهی از اتومبیل های مجلل و سوپر لوکس این شرکت بزرگ را در جهان مشاهده نماییم که واقعا برخی از آنها می توانند ما را شوکه نمایند. از مهم ترین کلاس های این برند که بسیار لوکس هستند، کلاس S مرسدس بنز است که تلفیقی از آرامش و مجلل را در خود آمیخته است.

مرسدس 2020

اتومبیل سوپر اسپرت و لوکس MERCEDES-AMG GT R PRO 2020

همچنین سری اسپرت و لوکس این برند که بیشتر برای مسابقات و درگ ها استفاده می شوند، با نام AMG GT از سال 2015 به بازارهای جهان عرضه می شوند که کابین هر یک از این اتومبیل ها بیشتر شبیه به کابین هواپیما می باشد و می توان آنرا تلفیقی از فناوری و اسپرت بودن دانست که اخیرا مدل جدید آن توسط مرسدس بنز معرفی و رونمایی شد که توانست با حواشی فراوانی از جانب طرفداران این اتومبیل سوپر اسپرت روبرو شود. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

مرسدس بنز

نمایی زیبا از اتومبیل به روز شده MERCEDES-AMG GT R PRO 2020

اخیرا اتومبیل " MERCEDES-AMG GT R PRO 2020 " توسط مرسدس بنز رونمایی شد که به نحوی مدل به روز شده نسل گذشته خود می باشد که در تاریخ 24 ژوئن 2016 رونمایی شد. از این رو مهندسان این شرکت یک موتور V8 بیتوربو (V8 Biturbo) با 577 اسب بخار تعبیه کرده اند 0 تا 100 این اتومبیل متحصر بفرد 3.5 ثانیه تغییر کرده است و این به نوعی پیشرفت بزرگی در این سری از مرسدس بنز می باشد.

کابین لوکس بنز

کابین خاص و لوکس MERCEDES-AMG GT R PRO 2020

همچنین تمام ویژگی ها و قابلیت هایی که حتی فکر آن را نمی توان کرد، در این اتومبیل سوپر اسپرت تعبیه شده است و همان گونه که گفته شده این اتومبیل بی نظیر و زیبا نهایت لوکس و اسپرت بودن می باشد و با این وجود این اتومبیل خاص و منحصر بفرد توانست با استقبال و نظرات فراوانی روبرو شود.

بنز

موتور V8 اتومبیل MERCEDES-AMG GT R PRO 2020

در ضمن هنوز قیمت این اتومبیل سوپر اسپرت مشخص نیست و انتظار می رود در اوایل سال 2020 به بازارهای جهان عرضه شود.

مرسدس بنز جدید AMG جی تی آر پرو 2020 رونمایی شد + تصاویر

439
این مطلب مفید بود ؟318
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ف.ن
وبگردی