گران تمام شدن مالیات
مردی که هنوز هویتش شناخته نشده است، برای آنکه مالیت خود را پرداخت نکند دست به اقدامی عجیب زد که نتیجه آن پرداخت هزینه گران قیمتی به عنوان جریمه شد.

پرداخت نکردن مالیاتی که گران تمام شد

پرداخت مالیات از گدشته ای نه چندان دور برای هر صنفی تعریف شده است که هر یک از افراد باید مبلغی را بصورت سالانه به عنوان مالیات به دفاتر مالیاتی بپردازد تا این هزینه در زمینه های مختلف اعم از زیبایی شهر، خرید و فروش های بین المللی و... استفاده شود که در این امر تمام فروشندگان باید هزینه مربوط به خود را بصورت سالانه پرداخت نمایند.

اما از طرفی برخی هستند که با انجام برخی کارها علیرغم پابرجا بودن کسب و کارهایشان، می خواهند هیچ هزینه ای به عنوان مالیات نپردازند که متاسفانه گاهی اوقات این اقدام با موفقیت روبرو نمی شود و آنها با شکست ها و جریمه گران قیمتی روبرو می شوند که ممکن است آسیب جدی ای بابت پرداخت آنها دریافت کنند.

مالیات

جریمه گران عدم پرداخت مالیات

از این رو تمام فروشندگان باید این هزینه را بصورت سالانه با ضرایب مخصوص صنف کاری خود بپردازند. اما روز گذشته ویدیویی عجیب از یک فروشنده سیگار در صفحات مجازی منتشر شد که شخص برای آنکه از پرداخت مالیات زیاد آزاد شود، بصوت پنخانی اجناس را حمل و نقل می کرد که در نهایت ماموران متوجه این موضوع شدند و ویدیو وی با بازتاب فراوانی در صفحات مجازی روبرو شد. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

همان گونه که در ویدیو مشاهده می کنید، این شخص تعداد زیادی سیگار را با استفاده از روکشی در پشت اتومبیل خود پنهان کرده بود که ماموران موفق به یافتن و ضبط این اموال شد که مالک این سیگارها که هنوز از وی نامی برده نشده است، باید 20 هزار دلار را به عنوان جریمه عدم پرداخت مالیات بپردازد.

ویدیو پرداخت نکردن مالیاتی که گران تمام شد

پرداخت نکردن مالیاتی که گران تمام شد + فیلم

53
این مطلب مفید بود ؟30
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ف.ن
وبگردی