همراه بانک پاسارگاد
اگر شما از مشتریان بانک پاسارگاد هستید و تصمیم به استفاده از همراه بانک پاسارگاد دارید، در ادامه می توانید “همراه بانک پاسارگاد” را برای اندروید و iOS دانلود نمائید.

دانلود همراه بانک پاسارگاد برای اندروید و IOS 

 بانک پاسارگاد در میان بانک های بزرگ ایرانی، یکی از بانک هایی می باشد که پس از انقلاب اسلامی در 22 شهریور سال 1384 تاسیس شد و امروزه جزء محبوب ترین ها می باشد که تجربه این بانک بیش از یک دهه می باشد و در طی این چند سال همانند بانک های دیگر در حال خدمات رسانی به مشتریان خود می باشد. از این رو این بانک برای خدمات رسانی نوین و الکترونیک به مشتریان خود، مطابق سایر بانک های کشور، از همراه بانک پاسارگاد رونمایی کرد.

همراه بانک پاسارگاد

با این وجود مشتریان این بانک با گرفتن نام کاربری و شماره رمز عبور می توانند از خدمات همراه بانک پاسارگاد در سیستم عامل های مختلفی اعم از اندروید و IOS استفاده کنند و دیگر برای انجام کارهای روزمره خود صف های طولانی در شعب این بانک و یا ترافیک را تحمل نکنند و تنها با چند کلیک ساده در خانه یا محل کار، از خدمات غیرحضوری این برنامه استفاده نمایند. به همین دلیل در ادامه به معرفی بیشتر همراه بانک پاسارگاد در این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

قابلیت های همراه بانک پاسارگاد

همراه بانک پاسارگاد

همراه بانک پاسارگاد، یکی از خدمات نوین و غیرحضوری بانک پاسارگاد است که مشتریان این بانک می توانند بدون هر مشکلی از آن در هر زمان و هر مکان استفاده نمایند. از این رو این همراه بانک همانند سایر همراه بانک ها، دارای قابلیت های مختلفی است که در ادامه مهم ترین و اصلی ترین قابلیت های این برنامه ذکر شده اند؛ 

  1. مشاهده فهرست تسهیلات و جزئیات آنها
  2. پرداخت قسط
  3. مشاهده موجودی کارت (کلیه کارت های بانک پاسارگاد )
  4. انتقال وجه کارت به کارت (کارت های عضو شبکه شتاب) "جهت استفاده از خدمت انتقال وجه کارت به کارت به سایر بانک ها، می بایست از طریق بستر ارتباطی اینترنت وارد سامانه همراه بانک شوید."
  5. پرداخت قبض (با امکان اسکن بارکد قبض برای گوشی های اندروید و آی او اس)
  6. خرید شارژ تلفن همراه (ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا)
  7. مسدود نمودن کارت (کارت های بانک پاسارگاد)
  8. دریافت سه گردش آخر کارت (کارت های بانک پاسارگاد)
  9. امکان دریافت موجودی کارت
  10. مشاهده فهرست و جزئیات سپرده ها ( موجودی، شماره شبا و...)
  11. مشاهده صورت حساب سپرده ها به همراه نمودار گردش سپرده
  12. امکان یادداشت گذاری بر روی گردش سپرده
  13. انتقال وجه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)
  14. انتقال وجه مستمر (دوره ای) داخل بانکی و بین بانکی
  15. پرداخت قبض با سپرده

لینک های دانلود همراه بانک پاسارگاد

همراه بانک پاسارگاد خوشبختانه برای دو سیستم عامل اندروید و iOS طراحی و منتشر شده است که پرکاربردترین سیستم عامل ها در سطح جهان هستند. از این رو اگر شما گوشی اندرویدی یا iOS دارید، می توانید همراه بانک پاسارگاد را برای گوشی خود دانلود و نصب نمایید و با وارد کردن اطلاعات کاربری خود، وارد حساب کاربری خود در این برنامه شوید. برای دانلود آخرین نسخه همراه بانک پاسارگاد بر روی لینک مدنظر در بخش ذیل کلیک کنید؛

 

جدیدترین نسخه همراه بانک پاسارگاد گوشی اندروید و IOS

2.9218
این مطلب مفید بود ؟12593
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
برچسب : همراه بانک
وبگردی