مرد اسفند ماهی

خصوصیات جالب مرد اسفند ماهی در رفتار، عشق و زندگی

کد مطلب : 73643تعداد نظرات : 4 نظرزمان مطالعه : 12 دقیقه
اگر مرد مورد علاقه شما اسفند ماهی است شما می توانید با شناخت عواطف و احساسات آن همچنین دانستن معایب و خصوصیات رفتاری اش به راحتی آن را جذب خود کنید.

مرد متولد اسفند ماه چه خصوصیاتی دارد؟

ماهی نماد این برج است. دو ماهی که در دو جهت متفاوت در حال شنا هستند نشانگر تنش های درونی متولدین اسفندماه است. مرد اسفند ماهی هرگز حد وسط ندارد، یا کاملا منفی است یا مثبت کامل، مرد متعصبی نبوده و هرگز به قضاوت نمی نشیند و تا زمانیکه به مطلبی پی نبرده باشد نظریه ای ابراز نمی دارد.مردان متولد این ماه به طور ذاتی کم حرف و قوی هستند. چون کمی عجیب و غریب و غیر عادی هستند، مردم و به ویژه زنان مجذوب آنها می شوند.

مردهای متولد اسفند ماه اغلب افرادی شجاع و سخاوتمند، زیرک و فهیم هستند. در انجام کارها گاه توانا و گاه ناتوان جلوه می‎کنند. اغلب در جوانی و پیری پاکدامن بوده و از کسب و کال حلال، سود خوبی نصیبشان می‎شود. این افراد گاه از دیگران دلگیر می‎شوند، اما از آنان کینه به دل نمی‎گیرند.

رنگ محبوب و خوش یمن متولدین اسفند ماه «سبز، آبی ملایم » است.

رنگ مورد علاقه

سنگ خوش یمن برای متولدین اسفند ماه «سنگ قمر» است.

متولدین این ماه در بین رنگ ها به رنگ قهوه‎ای حساس هستند.پاییز فصل مورد علاقه مردان اسفندی است و از دیدن غروب پاییز به هیجان می آیند.

برخی از مردان متولد اسفند از زنی بد عمل آسیب می‎بینند، باید مراقب باشند، اغلب این افراد در طالع خود سفر دریایی دارند.

بهترین روز هفته برای آنها روز پنج شنبه است و انگشتر عقیق و یاقوت برای آنان مناسب است.

برای جذب مرد اسفند ماهی باید ...

برای جذب مرد متولد اسفند روز تولد، روز آشنایی و تاریخ های مهم را از یاد نبرید چون شاید به زبان نیاورند اما عمیقا خواهان این هستند که به یادشان باشید حتی با شاخه ای گل دوستت دارم ورد کلامتان باشد.

حتما هفته ای دو سه بار به او ابراز علاقه کرده و بگویید که دوستش دارید. از او زیاد انتقاد نکنید، از کم کاری و خونسردی او نرنجید. اگر در مسیر زندگی با مرد اسفند ماهی رو به رو شده و احتمال ازدواج شما به وجود آمد، سخت مراقب باشید زیرا برای شما حد وسط وجود نخواهد داشت یا آینده ای بسیار درخشان خواهید داشت و یا به کلی آن را در هم خواهید ریخت.

حساس ترین مرد در دوازده ماه متولد اسفندماه است. هرگز او را با مردان دیگر مقایسه نکنید. زیرا او انسانی بی همتا است که شبیه هیچ کس نمی باشد، اسیر احساساتش شده ولی نیروی آن را دارد که به طور فوق العاده از عقل خود استفاده کند. شاید در ابتدا افکار و حرکات او باعث تعجب شما شود اما بعد از گذشت زمانی این مرد را بسیار تقدیر می کنید.

جذب مرد اسفندی

بهتر است قبل از اتخاذ تصمیم نهایی اطمینان پیدا کنید که او قادر به درک و بهره برداری از موقعیت های مناسب زندگی خود می باشد یا نه؟ اگر او را قادر به انجام یک چنین کاری دیدید، مطمئن باشید که به قول معروف نانتان در روغن خواهد بود و شما یکی از خوشبخت ترین زنان روزگار خواهید شد، چه شوهری نصیب شما می شود که از ثروت و شهرت چیزی کسر نخواهد داشت.

از سوی دیگر اگر دیدید که او به موقعیت های عالی بی اعتنا است و مانند ضرب المثل «سیلی نقد بهتر از حلوای نسیه است » می باشد ، و نسبت به انجام کارهای جدی حالت تنبلی و رخوت دارد باید بدانید که در لبه پرتگاه بسیار ژرفی قرار گرفته اید.

مرد متولد اسفند در عشق

این مرد می خواهد که دوست داشته باشد و مورد مهر و محبت و عشق واقع شود. حتی اگر خجالتی هم باشد. زمانی که مرد متولد اسفند عاشق شود پرقدرت شده و با جسارت حمله کرده،موانع را از بین برده و به راحتی به موفقیت دست می یابد.

زیرا به عشق بی همتایش رسیده است. مردی که به دنبال عشق است بعد از این که شما را دیده و بپسندد، دلبسته شما شده و می خواهد که با شما ازدواج کند.اما خیلی زود پیشنهاد او را قبول نکنید.ابتدا در مورد تناسب خصوصیاتتان با هم فکر کنید.از همه مهمتر مطمئن باشید که او را واقعآ دوست دارید یا نه. اگر ناسازگاری رفتار و خصوصیات خود را با او بعد از ازدواج دریابید اوضاع خیلی وخیم خواهد شد.

موقعیت شغلی مردان متولد اسفند ماه

شاید این مردان دارای همه امکاناتی باشند که ایده آل شما است و یا برعکس . منش زندگی به گونه ای است موقعیت های بی نظیر به طور مرتب رو در روی او قرار می گیرد ، اما اینجاست که باید قاطعانه تصمیم بگیرد و یا با تصمیمی راسخ خط بطلانی بر روی تمام رؤیاهایی که مانع پیشرفت و موفقیت او می گردند، بکشد . امامشکلی که وجوددارد این است که برخی از متولدین این ماه اصلا قادر به تشخیص موقعیت های مناسب نمی باشند و گوششان صدای در زدن بخت و اقبال را اصلا نمی شنود.

پسر اسفند ماهی آدم ضعیف النفسی نیست و عیب کار فقط در این است که گاهی آنقدر مجذوب چشمک های یک ستاره می شود که متوجه طلوع خورشید نمی گردد. طبیعی است که تمام متولدین این برج این چنین رویایی نیستند اما یقین داشته باشید که اکثرا اینطورند.

موقعیت شغلی اسفندی ها

هوش سرشار نهفته در او این امکان را می دهد که یک شبه ره صد ساله را بپیماید و به شهرت و مقام، حتی ثروت های سرشار برسد .اگر هم نتوانست ، می توانید روی احترام و تأمینی که به دست می آورد، حساب کنید. بعید نیست مرد متولد اسفندی که شما می شناسید، از این گروه باشد.

به صراحت می توان گفت بعید است که اگر مرد اسفند ماهی تا سن 25 و 30 سالگی نتواند از موقعیت های مناسب زندگی بهره کافی ببرد و بار خود را ببندد، آینده درخشانی داشته باشد.

مرد متولد اسفند ماه قدرت ریسک پذیری کمتری دارندو به آنچه دارند از صمیم قلب دلخوش هستند. بدون اینکه توجه داشته باشند که همسر و فرزندان ایشان ممکن است اصلا راضی نباشند.شاید لقمه نان و پنیر را برای زنده ماندن کافی می داند، در حالی که از نظر شما زندگی فقط یک غذای بخور نمیر نیست، زندگی تفریح و گردش، لباس های خوب، سفر و سیاحت و با مردم معاشرت لازم دارد.

اگر حاضر به تحمل همه این کمبود ها هستید و همچنان عاشق مرد اسفند ماهی می باشید، بسیار خوب، بروید و پای سفره عقد بنشینید. اما باید بدانید که در طول زندگی زناشویی ناچار خواهید بود برای آنکه شاهد عقب ماندن خود از دیگران نباشید، بار او را هم به دوش بکشید، به این معنی که نه تنها باید برای خود کار مناسبی پیدا کنید و به قول معروف یکپا مرد خانواده بشوید، بلکه مراقب کار و نحوه فعالیت شوهر خود نیز باشید.

تنبلی مرد اسفندی

عواطف و احساسات مرد متولد اسفند

مرد اسفند ماهی هر عیب و کم و کسری که داشته باشد، از نظر امور عشقی بی نظیر است. عشق و احساست جزیی از وجود این مرد است.بدون عشق زندگی برایش مفهومی ندارد و غیر ممکن ب نظر می رسد.زمانی که خورشید عشق در قلب یک مرد متولد اسفند طلوع می کند، دنیا شاهد تولد یک نقاش بی نظیر، یک شاعر بی همتا و بالاخره یک هنرمند عالیقدر می گردد.

چنین مردی بدون هیچ نوع شک و شبهه، بهترین صیدی است که ممکن است به تور یک دختر بیفتد. او کسی است که ممکن است به راحتی یک دانشمند و یا سیاستمدار بشود.

با وجود چنین مردی در زندگی مشترک زن هرگز امکان داشتن توقع بیشتری از او نخواهد داشت، یک چنین حالتی برای هر زنی ایده آل محسوب می گردد، حتی اگر هر شب مقدار کمی ازمشکلات بزرگ را با خود به منزل برند.

به طور یقین آدم بدون نقص در دنیا وجود ندارد حتی یک مرد متولد فروردین که نبوغی خداداد در اداره امور دارد،یا متولدین دی ماه که به طرز غیر عادی اهل عمل است، آنها نیز دارای نقاط ضعف هستند.

مردان متولد اسفند ماه بر خلاف جریان آب شنا می کند، در هر متر از پیشرفت خود هدیه گرانبهایی از افتخار و ثروت تقدیم همسر و فرزندان خود می کنند.

خصوصیات مرد اسفندی

کمتر زمانی پیش میآید که به کسی اتهامی وارد کند و در مقابل بسیار با گذشت است.

تلاش و کوشش او در درک دیگران چشمگیر است.

جایگاه بسیار خوبی در نزد دوستان خود دارد و هرگز دوستان پسر اسفند ماهی نگران مورد سوءاستفاده قرار گرفتن از جانب او نیستند.

رفتار دیگران او را دچار شوک و هیجان نمی کند.اگر روزی پسر این مرد سراسیمه وارد دفتر کار او بشود و بگوید:پدر من یک نفر را کشته ام، بدون اینکه از جای خود تکان بخورد، می گوید:خوب، جریان را کاملا تعریف کن ببینم این قتل چگونه اتفاق افتاد.

معایب مرد متولد اسفند ماه

گاهی حرفی نسنجیده از زبان وی جاری می گردد و سخنی را که نباید بگوید، می گوید و بعدا پی می برد که کار اشتباهی انجام داده است. شاید این حالت او به علت سادگی و خوش قلبی اش باشد. مرد متولد اسفند بدون اینکه در نظر بگیرد حرف او ممکن است موجب سو تفاهم شود، با اولین کلماتی که به ذهنش خطور می کند منظور خود را بیان می کند.این رفتار او را حمل بر دهان لقی او ندانید. دهان لق کسی است که نتواند حرف و اسرار دیگران را حفظ کند، در حالی که او با قدرت تمام سرنگهدار است.

مرد متولد اسفند یک شنونده بی نظیر است و شما اندکی پس از آنکه رو در روی او نشستید و شروع به صحبت کردید ، ناگهان متوجه می شوید که تمام آنچه را که در دل داشته اید، از ناراحتی راجع به موخوره و شوره سر گرفته تا امکان بیکار شدن شوهرتان و عاشق شدن دخترتان و همه و همه را برای او بازگو کرده اید.

شنونده بودن

پسر اسفند ماهی مانند قطعه ای اسفنج و یا مثل یک گیرنده قوی هر چه را در اطرافش باشد ، جذب می کند و می گیرد، بدون اینکه خوبی و بدی آن ها تأثیری در میزان این جذب داشته باشد.با توجه به یک چنین خصوصیتی جای تعجب نیست وقتی می بینیم که دوستان و آشنایان متولدین اسفند ایشان را آدم هایی بسیار حساس می دانند.

مرد متولد اسفند هر چند گاه نیاز شدیدی به استراحت پیدا می کند.این استراحت باید جسمانی و روانی باشد، حساسیت او در این دوره به قدری زیاد است که با کوچکترین نسیم ممکن است سلامتی اش به خطر بیافتد.اگر دیدید که می خواهد تنها باشد و یا احتیاج به مسافرت و هواخوری داشت ، کاری به کار وی نداشته باشید.

ضرب المثل معروف دوری و دوستی در مورد متولدین برج اسفند بیش از متولدین هر ماه دیگری صادق است.اگر لحظه ای وی را تنها نگذارید و مدام در کنار او باشید، عشق او به شما ضایع می گردد. فراموش نکنید که مرد اسفند ماهی بسیار لطیف و حساس است که خیلی زود ممکن است صدمه ببیند.

آگاهی به محدودیت های دردناک در خود باعث خجالتی بودن وی می شود ، محدودیت هایی که همیشه و همه جا آن ها را احساس می کند.

مرد اسفندی سخت خواهان آن است که افراد مورد علاقه اش به خوش طینتی و خوش بینی او آگاه باشند و به همین منظور شما هرگز نباید نظریات او را نادیده بگیرید و شک و تردیدی داشته باشید.

زوج اسفندی

سرگرمی های مرد اسفند ماه

مر متولد اسفند ماه سرگرمی های عجیبی برای خود پیدا می کند. ممکن است به یوگا، نجوم، کشف قوانین حاکم بر اعداد و دیگر اموری از این قبیل علاقمند باشد و علت هم آن است که همانند متولدین آبان به کشف اسرار طبیعت تمایل زیادی دارد و اتفاقا پرداختن به یک چنین اموری برای او بسیار هم خوب است زیرا از یک سو احساسات او را تحت کنترل نگاه می دارد و از سوی دیگر مانع از خیالپردازی های غیر عملی او می گردد.

بسیاری از مردان متولد این ماه ساعات بیکاری خود را در منزل پرسه می زنند و مرتبا از این اتاق به آن اتاق می روند، به زیر زمین و انباری سر می زنند و خرت پرت های قدیمی را زیر و رو می کنند، بی جهت ناراحت نشوید، زیرا حتی اگر آن چیزی را که جست و جو می کند، پیدا نکند، منظورشان از این کار سرگرمی است.

خصوصیات اخلاقی و رفتاری مرد اسفند ماهی 

کسی که تحت تأثیر سیاره نپتون است، به ندرت عصبانی می شود و عصبانیت های او چنان طولانی نیست، پس از آنکه آب ها از آسیاب ریخت، فقط در عرض چند لحظه دوباره همان آدم متین و آرام سابق می گردد و به عبارت دیگر تبدیل حالت او از عصبانیت به خونسردی تدریجی نیست.

عصبانیت اسفندی ها

مرد متولد آخرین ماه سال، درست برعکس مرد اردیبهشتی ناگهان عصبانی نشده و زمین و زمان را به هم نمی ریزد.داشتن چنین مردی برای خانم ها ایده آل نیست؟

نمی توان به راحتی مرد اسفند ماهی را گول زد. چرا که نیروی عجیبی که طبیعت در وی به ودیعه نهاده است به او کمک می کند تا به سادگی افکار دیگران را بخواند، اما به راحتی می تواند شما را گول بزند، به همین دلیل می توانند به ر احتی اسرار خود را از دیگران پنهان کنند.مرد متولد اسفند توانایی زیادی در دروغگویی دارد.چنان دروغ می گوید که هرگز متوجه آن نمی شوید. گاهی اوقات نیز حقیقت را پنهان می کند، مثلا برای خرید سیگار بیرون می رود و به شما می گوید که برای خرید روزنامه از خانه خارج می شود. برای اینکه مشکلی پیش نیاید ، اگر بدون روزنامه به خانه بازگشت، پس از مراجعت بگویید:

این روزنامه فروش سر کوچه هیچ وقت روزنامه ای را که آدم می خواهد، ندارد. شما نمی دانید که گفتن یک چنین جملاتی که نشان می دهند به او اطمینان چشم و گوش بسته دارید، تا چه حد در زندگی شما تأثیر مطلوب خواهند داشت.

مرد اسفند ماهی با حسادت میانه ای ندارد، اگر هم کمی حسود باشد چنان مهارتی در کنترل آن دارد که چیزی را بروز نمی دهد.

با وجود همه این صحبت ها مرد متولد اسفند ماه مردی است با تمام غرورها و خود خواهی ها. از شما نیز توقع داردتا در یک حد معقول و متعارف پا از گلیم خود بیرون نگذارید. مراقب حس حسادت خود باشید.چرا که اطراف این مرد پر از دوستان صمیمی اعم از مرد و زن است که شاید بدون هیچ دلیلی با آنها گرم و صمیمی برخورد کند. در صورت برخورد با وی ممکن است که کار به جاهای باریک کشیده شود. زیرا صمیمیت وی نشانه ای از خیانت ندارد.

حسادت به مرد اسفندی

او مرد عاشق پیشه ای است که این شعر ایرج بیش از هر مطلبی بازگو کننده و وصف الحال وی می باشد.هر که را روی خوش و موی نکوست، مرده و زنده من عاشق و اوست.

وقتی ملاحظه کردید که در تنهایی ، کنج عزلت را برگزیده است بهتر است کمی آرایش کرده و از رنگ هایی همچون زرد و نارنجی و قرمز برای لباس های خود استفاده کنید.یابا تهیه بلیط یک فیلم یا تئاتر کمدی او را از عالم خلسه بیروی آورید.

پدر بودن مرد متولد اسفند ماه

در نظر کودکان پدری شاد و پر انرژی است چرا که به طور مرتب آن ها را به قایق سواری، شنا، دوچرخه سواری و دیگر کارهایی از این قبیل می برد. اگر هم موقعیت مناسبی برای بیرون رفتن فراهم نشود از قایم موشک بازی و تفریحات خانگی با کودکان غافل نمی شود. شنونده خوی برای صحبت های بچه ها است. در برابر مسائل و مشکلات فرزندان صبری شبیه صبر ایوب دارد و دوست دارد که فرزندانی روشن فکر و فهمیده تربیت کند.

میل و نیاز جنسی مردان متولد اسفند

مردان اسفند خیلی زود تحریک میشوند.ارتباط جنسی برای او مانند دریایی است که ناخواسته در آن شنا میکند.

اگر مرد اسفند ماهی همراه زندگی شما است باید ...

هرگز او را سرزنش و انتقاد نکنید ، افکارش را پوچ و واهی نخوانید.به جان او نق نزنید و از کارهای او به طور جدی و اتهام آور انتقاد نکنید.

از اینکه گاهی مکدر است و برای پیشقدم شدن در کارها علاقه ای ندارد نباید دلخور شوید چرا که این خونسردی و بی اعتنایی جزو طبیعت اوست.

آرامش اسفندی ها

بهتر است شما پیشقدم شوید. از نظر عاشقانه و عاطفی مرد اسفند نیازمند آن است که دائما او را نسبت به عشق و علائق خود مطمئن کنید و لااقل در هفته دو سه بار به او بگویید که خیلی دوستش دارید.

هرگز تخیلات و اندیشه های طلایی و دوردست او را به باد تمسخر نگیرید ، بلکه سعی کنید که این تخیلات به مرز عملی بودن ، عملی شدن نزدذیک تر شوند.

پیوند زناشویی مرد متولد اسفند با سایر ماه ها

اسفند و فروردین :

متوسط ؛ با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد.

اسفند و اردیبهشت :

خوب ؛ اشخاصی تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند.

اسفند و خرداد :

بد ؛خیال باف و رویاپرداز مرموز و عدم تفاهم با همدیگر.

اسفند و تیر :

بسیار خوب ؛ پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه و با تفاهم کامل.

اسفند و مرداد :

خوب ؛ هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر.

اسفند و شهریور :

خوب ؛ بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی میشوند.

اسفند و مهر :

بسیار خوب ؛ پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند.

اسفند و آبان :

بد؛ یکی آرمان گرا و عاشق پیشه دیگری با اعتماد به نفس کافی.

اسفند و آذر :

متوسط ؛ یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی می باشد.

اسفند و دی :

متوسط ؛ یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه.

اسفند و بهمن :

خوب ؛ یکی روشن فکر و اهل منطق دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر.

اسفند و اسفند :

بد ؛ به خاطر زودرنجی و حساس بودن ممکن است مشکلاتی پیش بیاید.

چه زنانی می توانند با مردان اسفندی ازدواج کنند؟

مردان اسفندی زنی را برای ازدواج دوست دارند که تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری با هر شرایطی را داشته باشد. همچنین زنی می تواند با یک مرد اسفندی ازدواج کند که به او عشق و علاقه دهد و با او تفاهم کامل داشته باشد. هماهنگی، توانایی در برآورده کردن نیازهای عاطفی و صبر و حوصله از جمله خصوصیاتی است که مرد اسفندی دوست دارد در زن وجود داشته باشد و معیارهای ازدواج او محسوب می شود.

همسر اسفند ماهی

مردان اسفندی روشن فکر و اهل منطق هستند و زنی را دوست دارند که با احساس و عاطفه باشد و او را کامل کند. همچنین زنی می تواند با یک مرد اسفندی ازدواج کند که اهل کنایه نباشد و همه ی حرف هایش را صادقانه و با صراحت بزند.

او اهل حساب کتاب است و زنی را دوست دارد که در عین حال هم به این ویژگی شخصیتی او احترام بگذارد و هم بر خلاف او در رابطه زناشویی احساساتی باشد و عاشق پیشه رفتار کند.

خصوصیات جالب مرد اسفند ماهی در رفتار، عشق و زندگی

4.7748
این مطلب مفید بود ؟69850
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ن/م.ح
برچسب : شخصیت شناسی
4 نظر به ثبت رسیده است
نمیگم1400-12-11
مرد من اسفندی هست خیلی ازش راضی هستم
877
مهدی1401-10-07
برای یه اسفندماهی سخت ترین چیز تنها بودن ه واین که کسی درک اش نکنه
631
ج1401-10-30
من مرد اسفندی ام. هرچی نوشته کامل و دقیق درسته. شک نکنید
560
محسن1402-12-05
بیشتر مطالب درست بود راجب اسفند ماهی ها
20
وبگردی