سارق حرفه ای

دستگیری 164 سارق حرفه‌ای در پایتخت

تاریخ انتشار : 7 شهریور 1402کد مطلب : 74044زمان مطالعه : 2 دقیقه
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 164 سارق حرفه‌ای در 48 ساعت با عملیات پیچیده پلیسی خبر داد.

مهر:سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در طرح جمع‌آوری سارقان و مالخران گفت:حاصل یک تلاش 48 ساعت پلیس آگاهی دستگیری 164 نفر سارق حرفه‌ای است.

وی افزود:این دستگیری به معنای گرفتن افراد در خیابان‌ها نیست بلکه مجموعه‌ای شبانه روز با اقدامات پیچیده پلیسی انجام شده و در آخر افراد و گروه‌های سارقان دستگیر شدند.

وی گفت:تعداد یک هزار گوشی تلفن همراه پیشرفته، اموال زیادی که مربوط به سرقت از منازل بوده، خودروها و موتورسیکلت که همه ی این کشفیات حاصل این 48 ساعت عملیات پیچیده پلیس بوده که در همین عملیات دستگیری 4 گروه سارقین منزل مورد هدف گلوله پلیس قرار گرفتند.

محمدیان بیان داشت:به حدی تعداد اموال مسروقه کشف شده در 48 ساعت زیاد بوده که نتوانستیم ارزش ریالی آن را محاسبه کنیم.

وی افزود:قولی که به مردم داده شده است راجع‌به توقف سرقت و دستگیری مالخران و سارقین همزمان بوده. اگر که مالخران نباشند و اموال سرقتی را نخرند سارقین هم دیگر سرقت نمی‌کنند چون که این اموال به درد سارقین نمی‌خورد و خودشان هم نمی‌توانند این اموال را بفروشند.

وی در ادامه گفت:کسانی که اموال سرقتی می‌فروشند حتماً در دام پلیس خواهند افتاد و پلیس کوتاه نخواهد آمد و مجازات سنگینی برای آنها در نظر دارد.

محمدیان درباره میزان فعالیت قرارگاه در مقدار در کاهش جرم و تأثیرگذاری آن گفت:در تهران بزرگ این کاهش اتفاق افتاده ولی مردم باید احساس کنند که کاهش سرقت اتفاق افتاده است یا نه، ما در نظر سنجی که از مردم انجام دادیم شاهد کاهش آن هستیم.

وی گفت:پلیس امروز به سیستم‌های متعدد برای رصد لحظه ای حتی از طریق شیوه و شگرد و تعداد افراد باندهای فعال مجهز است و به واسطه اشراف بر روی مجرمین آنها را شناسایی می‌کنیم.

انتهای پیام/م

دستگیری 164 سارق حرفه‌ای در پایتخت

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی