عصر جدید

این برنامه از عصر جدید هیچ فینالیستی نداشت!

تاریخ انتشار : 19 فروردین 1398کد مطلب : 74161زمان مطالعه : 2 دقیقه
برنامه عصر جدید شب گذشته در تجربه ای متفاوت هیچ فینالیستی نداشت و هیچ یک از شرکت کننده های این برنامه نتوانستند نظر داوران را جلب کنند.

در برنامه شب گذشته عصر جدید چه گذشت

برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی برنامه استعدادیابی است که از اواخر بهمن ماه 97 روی آنتن شبکه سه سیما رفت. این برنامه که به جز ایام تعطیلات عید در هفته دوبار از شبکه سه سیما پخش میشود هر شب فینالیست هایی دارد که از میان آنها بهترین ها انتخاب میشوند.

در برنامه شب گذشته عصر جدید اتفاقی متفاوت رخ داد و شرکت کننده های این برنامه نتوانستند نظرات داوران را جلب کنند.

قسمت بیست و دوم عصر جدید بدون فینالیست

قسمت بیست و دوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید شب گذشته 18 فروردین ماه 98 ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

 مسابقه عصر جدید

قسمت بیست و دوم مسابقه عصر جدید

حامد نصرآبادی شرکت کننده اول این مسابقه بود که با اجرای پانتومیم روی صحنه عصر جدید حاضر شد و محمد جواد لطفی دومین شرکت کننده شب گذشته عصر جدید بود که برای خوانندگی روی صحنه آمد.

 مسابقه عصر جدید

شرکت کننده های شب گذشته مسابقه عصر جدید

گروه نقاشی پرواز سایه ها ، ابوالفضل مرادی ، مهرداد داوودآبادی ، حامد میرمطهری و گروه همراهش و سیدمجتبی آل علی هفت شرکت کننده مسابقه شب گذشته عصر جدید را تشکیل دادند و هر یک با استعدادی خاص به اجراهایی مختلف در این برنامه پرداختند.

اجراهای شب گذشته شرکت کننده های عصر جدید نتوانست نظر داوران این مسابقه را جلب کند و در نهایت قسمت بیست و دوم عصر جدید بدون هیچ فینالیستی به پایان رسید.

داوران مسابقه عصر جدید

سختگیری داوران مسابقه عصر جدید در شب گذشته

شب بی فینالیست عصر جدید برای احسان علیخانی هم قابل باور نبود و او در انتهای این برنامه در خصوص این اتفاق گفت :برای من و رفقام در عصر جدید قابل پیش بینی نبود که شبی در عصر جدید لحظه ابتدایی برنامه من تنها و لحظه فینال هم من تنها ولی این اتفاق افتاد . شاید با سختگیری داوران ، شاید با وجود جذابیت نداشتن اجراها و شاید هم استرس شرکت کننده ها و هزاران دلیل دیگر و این اتفاق امروز در برنامه افتاد و در ادامه داوران درباره این اتفاق توضیح دادند.

این برنامه از عصر جدید هیچ فینالیستی نداشت!

3.113
این مطلب مفید بود ؟85
منبع : صفحه مسابقه عصر جدید / بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف
وبگردی