مرحله نهایی عصر جدید
اولین شب از مرحله نهایی مسابقه عصر جدید با حضور چهار شرکت کننده روی آنتن رفت و شبی پرهیجان را برای مخاطبان رقم زد.

شب پرهیجان مرحله نهایی عصر جدید

اولین شب از فصل دوم مسابقه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی شب گذشته 22 اردیبهشت ماه 98 ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

در اولین قسمت از مرحله نهایی این مسابقه چهار شرکت کننده روی صحنه رفتند و بعد از اجراهایی متنوع و رای داوران فینالیست های این مرحله منتظر رای مردم برای صعود به مراحل بالاتر ماندند.

شرکت کننده های شب اول مرحله نهایی عصر جدید

پارسا خائف پسر نوجوان خواننده اولین اجرای این قسمت از مرحله نهایی عصر جدید را برعهده داشت و در پایان با رضایت کامل داوران و حیرت زدگی از وجود این همه استعداد در پارسا با چهار رای مثبت رای فینال شد.

پارسا خائف

اجرای پارسا خائف در اولین شب از مرحله نهایی عصر جدید

گروه ضامن آهو با شمشیربازی و ایجاد لحظاتی پرهیجان اجرای دومین بخش از فینال عصر جدید را برعهده گرفت و با وجود لحظاتی خطرناک تا پایان این اجرا علامت 17_ روی صفحه تلویزیون وجود داشت. اجرای پرهیجان این گروه توانست سه رای مثبت از داوران عصر جدید بگیرد و این گروه با رای منفی رویا نونهالی مواجه شد.

گروه ضامن آهو

اجرای پرهیجان گروه ضامن آهو در مرحله نهایی عصر جدید

سومین اجرای شب اول مرحله نهایی مسابقه عصر جدید متعلق به یسرا سلیمانی نابغه ریاضی بود که متاسفانه به دلیل استرس با سه رای منفی و یک رای مثبت از سوی سیدبشیر حسینی نتوانست فینالیست این مرحله باشد.

یسرا سلیمانی

اجرای یسرا سلیمانی در اولین شب از مرحله نهایی عصر جدید

آخرین اجرای اولین شب از مرحله نهایی عصر جدید متعلق به اجرای نمایش ورزشی گروه آرمیک توسط اکبر رسولی و محمد جلیلی بود که با دو رای مثبت و دو رای منفی داوران مواجه شد.

گروه ورزشی آرمیک

اجرای گروه ورزشی آرمیک در مرحله نهایی عصر جدید

در پایان اولین شب از مرحله نهایی مسابقه عصر جدید پارسا خائف و گروه ضامن آهو به عنوان فینالیست معرفی شدند و باید منتظر رای مردم برای انتخاب نهایی بمانند.

تغییرات فصل دوم مسابقه عصر جدید

مرحله نهایی مسابقه عصر جدید با تغییراتی مواجه بود که از جمله آنها میتوان به این موارد اشاره کرد. در آغاز هر اجرا، هر چهار ضربدر داوران، قرمزرنگ است و شرکت کننده ها باید با اجرای قوی تر خود نسبت به فصل مقدماتی، داوران را متقاعد کنند که ضربدرشان را سفید کنند.

در هر برنامه هم از میان اجراهای راه یافته به فینال همان شب، هیات ژوری تنها دو اجرا را برمی گزینند تا راهی مرحله آرای مردمی شود.این تغییر به این معنی است که قضاوت نهایی دور دوم، فقط و فقط به عهده مردم است و آنها هستند که از هر برنامه، با رای خود، تنها یک اجرا را برای حضور در مرحله نیمه نهایی برمی گزینند.

بعد از پخش هر قسمت، مردم 24ساعت فرصت دارند تا از طریق اپلیکیشن روبیکا یا با شماره گیری کد هر اجرا، رای خود را ثبت کنند و در نهایت، 15 اجرا از میان 60 اجرا، راهی نیمه نهایی خواهند شد.

فصل دوم عصر جدید یا مرحله نهایی این مسابقه هر هفته یکشنبه و دوشنبه شب ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه سیما میرود.

از خوانندگی پارسا تا حیرت داوران در اولین شب مرحله نهایی عصر جدید

4.612
این مطلب مفید بود ؟111
منبع : صفحه مسابقه عصر جدید / بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف
وبگردی