احسان علیخانی
دومین قسمت از مرحله دوم برنامه عصر جدید شب گذشته 23 اردیبهشت ماه 98 روی آنتن شبکه سه سیما رفت و با اتفاقاتی جالب و پرهیجان همراه شد.

در دومین قسمت از مرحله دوم برنامه عصر جدید چه گذشت

برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی با پشت سر گذاشتن مرحله مقدماتی وارد دومین مرحله خود شد و هر روز جدی تر از روز گذشته به کار خود ادامه میدهد. دومین قسمت از مرحله دوم برنامه عصر جدید شب گذشته با چهار اجرا روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

در این مرحله از مسابقه عصر جدید بعد از اجرای شرکت کننده ها دو نفر با رای داوران به عنوان فینالیست انتخاب میشوند اما در نهایت باید منتظر آراء مردمی برای انتخاب نهایی بمانند.

شرکت کننده های شب دوم مرحله دوم برنامه عصر جدید

اولین اجرا از شب دوم مرحله دوم برنامه عصر جدید متعلق به گروه اژدهای سرخ بود که نبرد رستم و اژدها را با زیبایی تمام روی صحنه عصر جدید به تصویر کشیدند.

گروه اژدهای سرخ

اجرای گروه اژدهای سرخ در دومین قسمت مرحله دوم برنامه عصر جدید

این اجرا در ابتدا با نظر مثبت سه داور آقای عصر جدید روبرو شد اما در نهایت و بعد از ارائه توضیحات نظر رویا نونهالی هم تغییر کرد و این گروه با چهار رای سفید راهی فینال شد.

شیوا رضوی پور در عصر جدید

اجرای شیوا رضوی پور در دومین قسمت مرحله دوم برنامه عصر جدید

دومین اجرا از مرحله دوم برنامه عصر جدید متعلق به شیوا رضوی پور دختر با استعداد در زمینه صداپیشگی بود که متاسفانه در ابتدا با چهار رای منفی از سوی داوران روبرو گردید اما بعد از صحبت هایی که ارائه داد رویا نونهالی و سیدبشیر حسینی رای مثبت را به شرکت کننده جوان عصر جدید دادند.

سومین اجرای مرحله دوم برنامه عصر جدید با حیرت داوران همراه شد و رضا ارمندپیشه با خواندن آهنگی درباره ایران توانست با نظرات مثبت زیادی از سوی داوران مواجه شود و با چهار رای سفید راهی فینال این شب شد.

رضا ارمندپیشه در عصر جدید

اجرای رضا ارمندپیشه در دومین قسمت مرحله دوم برنامه عصر جدید

اجرای رضا ارمندپیشه بسیار مورد استقبال قرار گرفت و بعد از توضیح درباره شغلش که کارگر یک مصالح فروشی است احسان علیخانی از او قول یک اجرا برای کارگران را گرفت و قول داد خودش و داوران برنامه عصر جدید در این کنسرت رضا حضور داشته باشند.

آخرین اجرای شب گذشته برنامه عصر جدید یکی از پرهیجان ترین اجراهای این مسابقه بود که در آن محمدمهدی حیدریان تیراندازی که با اسلحه دویست هزارتومانی اش شگفتی ساز شد.

محمدمهدی حیدریان در عصر جدید

اجرای محمدمهدی حیدریان در دومین قسمت مرحله دوم برنامه عصر جدید

اجرای محمدمهدی حیدریان و هدف گیری های بی نقص او با تشویق داوران و حضار مواجه شد و حتی تحسین قهرمانان ملی و المپیکی را دربر داشت و رئیس فدراسیون تیراندازی از او برای حضور در این فدراسیون دعوت کرد.

محمدمهدی حیدریان ، احسان علیخانی و ایمان قیاسی

حرکت خطرناک احسان علیخانی و ایمان قیاسی در برنامه شب گذشته عصر جدید

بخش جالب این اجرا زمانی بود که احسان علیخانی و ایمان قیاسی قصد انجام یک حرکت خطرناک را داشتند که با واکنش رویا نونهالی مواجه شدند و از انجام این کار صرف نظر کردند و در نهایت محمدمهدی توانست 4 رای مثبت را از داوران عصر جدید بگیرد.

در بخش پایانی قسمت دوم از مرحله دوم عصر جدید رضا ارمندپیشه به عنوان خواننده و گروه اژدهای سرخ به عنوان فینالیست انتخاب شدند.

اوج هیجان و خطر در دومین قسمت از مرحله دوم برنامه عصر جدید

45
این مطلب مفید بود ؟41
منبع : صفحه مسابقه عصر جدید / بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف
وبگردی