اپلیکیشن سیگنال
سیگنال، محبوب ترین و پراستفاده ترین اپلیکیشن بورسی در کشور است و تاکنون خدمات بسیاری را در قالب اپلیکیشن به کاربران خود ارائه داده است.

در اپلیکیشن سیگنال احراز حویت غیر حضوری انجام دهید 

درطی چندماه گذشته، استقبال مردم از بازار بورس به لطف رونق بالای آن و حضور شرکت های بزرگ در این بازار به شکل چشمگیری افزایش داشته است و به همین خاطر، روزانه افراد بسیاری تمایل پیدا می کنند تا در این بازار سهمی داشته باشند.

برای معامله در بازار بورس، نیاز به کد بورسی دارید که برای دریافت آن باید به صورت حضوری در دفاتر پیشخوان یا دفاتر کارگزاری اقدام به احراز هویت کنید، اما با توجه به کمبود زمان و از طرفی شیوع بیماری کرونا، این موضوع برای بسیاری میسر نیست. حالا خبر خوش این است که از این پس می توانید به کمک اپلیکیشن سیگنال، احراز هویت سامانه سجام را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.

احراز هویت آنلاین

سیگنال، محبوب ترین و پراستفاده ترین اپلیکیشن بورسی در کشور است و تاکنون خدمات بسیاری را در قالب اپلیکیشن به کاربران خود ارائه داده است. حال در راستای گسترش خدمات بورسی و حفظ سلامتی کاربران عزیز، سیگنال با دریافت مجوزهای مربوطه، قابلیت احراز هویت سامانه سجام به صورت کاملا الکترونیکی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است؛ این یعنی که می توانید از هرجا که هستید، بدون نیاز به مراجعه حضوری در دفاتر پیشخوان، احراز هویت شوید و نسبت به دریافت کد بورسی اقدام کنید.

برای ایجاد یک بستر کاملا کارآمد و مطمئن، شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت با بهره گیری از دانش روز دنیا در حوزه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی و اتکا به نیروها و متخصصان خلاق و توانمند خود سامانه احراز هویت دیجیتال به صورت غیرحضوری را توسعه داده است.

گروه نرم افزاری پارت با همکاری مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت به کمک الگوریتم های پیشرفته بینایی ماشین و پردازش تصویر، موفق به ایجاد اولین سامانه احراز هویت در کشور شده اند و اکنون به کمک تلاش های بی وقفه این تیم، قابلیت احراز هویت غیر حضوری و الکترونیکی از طریق اپلیکیشن سیگنال مهیا شده است.

خدمات اپلیکیشن سیگنال

یکی از ویژگی های زبان زد اپلیکیشن سیگنال، رابط کاربری ساده و هدفمند این اپلیکیشن است و حال با اضافه شدن قابلیت احراز هویت، این سادگی و کارایی برای این قابلیت جدید نیز در نظر گرفته شده است. اگر پیش از این در سامانه سجام ثبت نام نکرده اید، می توانید از طریق اپلیکیشن سیگنال گزینه "ثبت نام در سجام" را انتخاب کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهید.

پس از ثبت نام، کد پیگیری سجام برای شما ارسال می شود که در ادامه فرآیند ثبت نام به آن احتیاج خواهید داشت. اگر هم پیش از این ثبت نام کرده اید و کد پیگیری سجام را در اختیار دارید، با انتخاب گزینه "احراز هویت سامانه سجام" و وارد کردن اطلاعات لازم، می توانید فرآیند احراز هویت خود را تکمیل کنید.

درطی فرآیند احراز هویت الکترونیکی، از شما خواسته می شود که تصویر سلفی و امضا خود را برای سیگنال ارسال کنید. بعد از آن، از شما خواسته می شود که از خود، ویدیوی سلفی ضبط کرده و  در همان حین، جمله خواسته شده در تصویر را بخوانید. تمامی این اطلاعات با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی بررسی و آنالیز می شوند تا از صحت آن ها اطمینان حاصل شود.

این سیستم احراز هویت با استفاده از الگورتیم های هوش مصنوعی، عملکردی سریع و بدون نقص دارد تا تجربه احراز هویت را به بهترین شکل ممکن تقویت کند.

نرم افزار سیگنال

در سیگنال، همیشه هدف ما بر این بوده که با ارائه خدمات حوزه بورس، بستری مناسب جهت ورود به این بازار و رفع تمامی نیازهای کاربران عزیز را فراهم کنیم. حال با اضافه شدن قابلیت تشخیص احراز هویت سجام، سیگنال از اولین گام ها برای ورود به بازار سرمایه گذاری در کنار شماست تا تجربه ای بی نظیر برای کاربران رقم زند. هم اکنون می توانید اپلیکیشن سیگنال را برای سیستم عامل اندروید از پلی استور دانلود کنید. نسخه مخصوص آیفون های اپل نیز از طریق سیب اپ قابل دریافت است.
 

احراز هویت غیرحضوری در اپلیکیشن سیگنال

4.732
این مطلب مفید بود ؟302
نظر سنجی برای این مطلب غیر فعال شده است
وبگردی