دانلود ضبط صدا سامسونگ
برنامه “ضبط صدا سامسونگ” یکی از کاربردی ترین برنامه های سامسونگ می باشد که در این گزارش از تکنولوژی نمناک به معرفی قابلیت های این برنامه خواهیم پرداخت.

دانلود برنامه ضبط صدا سامسونگ

ضبط صدا با دستگاه های مخصوص همواره یکی از اصلی ترین نیازهای ما در طول چند سال اخیر بوده است و خوشبختانه امروزه بنابر پیشرفت تکنولوژی دیگر چنین مشکلاتی را شاهد نیستیم چرا که گوشی های هوشمند در این زمینه نقش موثری را در این زمینه برعهده داشته اند و با این وجود دیگر نیاز مبرم به دستگاه های ضبط نیست و تنها در زمانیکه میزان کیفیت صدا برای ما اهمیت دارد، توصیه می شود از این دستگاه ها استفاده شود.

قیمت دستگاه های ضبط صدا که بصورت دقیق و بدون نویز صدا را ضبط می کنند، بنابر نوسانات ارزی بازار، کمی زیاد می باشند و به همین دلیل استقبال از آنها کمی کمتر است و به همین دلیل این روزها بیشتر از گوشی های هوشمند به عنوان ضبط صدا استفاده می شود که نتیجه بدست آمده قانع کننده می باشد. با این حال با جستجویی ساده می توانید برنامه های مختلفی را مشاهده کنید که انتخاب شما را سخت و سخت تر می نمایند.

ضبط صدا سامسونگ

از این رو ما تصمیم گرفتیم تا در این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک، برنامه ضبط صدا سامسونگ را به شما علاقمندان معرفی کنیم چرا که یک برنامه کامل و در عین حال ساده برای ضبط صدا است که شما می توانید از آن بصورت رایگان استفاده کنید. همراه ما باشید.

قابلیت های برنامه ضبط صدا سامسونگ

اصلی ترین قابلیت برنامه samsung voice recorder، ضبط صدا می باشد که در ادامه به برخی دیگر از قابلیت های این برنامه خواهیم پرداخت؛

  1. امکان تغییر حافظه ذخیره فایل ضبط شده
  2. امکان ریجکت کردن تماس های ورودی در حین ضبط صدا
  3. بوکمارک کردن صداهای ضبط شده مورد علاقه و مهم
  4. تغییر نام و حذف صدای ضبط شده
  5. قابل نصب بر روی گوشی های اندرویدی و...

لینک های دانلود ضبط صدا سامسونگ

برنامه ضبط صدا سامسونگ

برنامه samsung voice recorder همانگونه که مشخص است، توسط شرکت بزرگ سامسونگ تهیه و منتشر شده است و شما می توانید این برنامه را برای گوشی های هوشمند اندرویدی دانلود و نصب کنید. از این رو در قسمت ذیل شما می توانید آخرین نسخه برنامه ضبط صدا سامسونگ را از فروشگاه گوگل پلی با امنیت بالا دانلود نمائید؛

دانلود برنامه ضبط صدا سامسونگ برای گوشی های اندرویدی

3.667
این مطلب مفید بود ؟4819
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
وبگردی