دانلود جیمیل اندروید و آیفون
ارسال پیام های الکترونیک همواره یکی از راه های ارتباطی می باشد که در این گزارش از نمناک می توانید اقدام به “دانلود جیمیل” برای اندروید و آیفون کنید.

دانلود جیمیل برای اندروید و آیفون

ارسال پیام های الکترونیک (electronic mail) از گذشته تا هم اکنون دارای طرفداران و کاربران بسیار زیادی می باشد که برای ارسال نامه های ساده و محرمانه و یا حتی فایل های مختلف اعم از تصاویر، PDF، لینک دانلود، موسیقی و... استفاده می شوند. اما از اصلی ترین و محبوب ترین سایت ها که در این زمینه فعالیت دارند می توان به محصول قدیمی شرکت گوگل یعنی جیمیل اشاره کرد که واقعا برنامه بسیار کاربردی می باشد.

جیمیل محصولی از شرکت بزرگ گوگل می باشد که شما هم می توانید از بستر وب و یا از طریق برنامه های موبایلی استفاده کنید که برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هیچ هزینه و مبلغی ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید، ایجاد یک حساب ساده در جیمیل می باشد که با کلیک بر روی این لینک از نمناک می توانید بصورت قدم به قدم با ساخت جیمیل آشنا شوید.

دانلود جیمیل

از این رو اگر شما مایل به استفاده از برنامه جیمیل در سیستم عامل های اندروید و iOS هستید، می توانید به سادگی اقدام به دانلود جیمیل در نسخه های اندروید و iOS کنید. به همین دلیل در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم شما را با برنامه کاربردی جیمیل هر چه بیشتر آشنا سازیم. همراه ما باشید.

ویژگی های برنامه جیمیل (Gmail features)

اصلی ترین و مهم ترین قابلیت برنامه جیمیل، ارسال نامه های الکترونیک می باشد که در کنار این قابلیت، قابلیت های دیگری نیز دارد که در ادامه به این قابلیت ها اشاره خواهیم کرد؛

  1.  امکان ارسال نامه الکترونیک
  2. امکان ارسال فایل
  3. قابلیت تغییر رمز حساب کاربری
  4. مدیریت همزمان چند حساب جیمیل
  5. 15 گیگابایت حافظه رایگان برای دیتای حساب کاربری شما
  6. امکان افزودن کاربر
  7. مدیریت حساب گوگل
  8. بروزرسانی ساده صندوق پیام

لینک ها دانلود جیمیل

دانلود جیمیل

همان گونه که تا این قسمت با برنامه جیمیل آشنا شدید، لازم به ذکر است که این برنامه برای سیستم عامل های اندروید و iOS طراحی و منتشر شده است و شما می توانید بصورت رایگان اقدام به دانلود و نصب آن کنید. از طرفی برای اینکه همیشه آخرین ورژن برنامه جیمیل را دانلود کنید، ما لینک هایی از فروشگاه های اپ استور و گوگل پلی درج کرده این که می توانید با یک کلیک دانلود کنید؛

دانلود آخرین نسخه برنامه جیمیل برای اندروید و iOS

3.534
این مطلب مفید بود ؟2410
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
برچسب : جیمیل
وبگردی