زیباترین حیوان ماده
هر یک از حیوانات زیبایی خاص خود را دارند اما در این میان حیوانات ماده ای هستند که به عنوان زیباترین حیوانات ماده در جهان شناخته شده اند و بسیار خیره کننده هستند.

زیباترین حیوانات ماده در جهان

بعضی از حیوانات ماده ظاهر بسیار جذابی دارند و دوست دارید که مدام به آن ها نگاه کنید. معمولاً جزئیات مختلف روی بدن آن ها وجود دارد که جلب توجه می کند. در واقع این حیوانات به ملکه های زیبایی در بین دیگر حیوانات معروف هستند. در این قسمت از گوناگون نمناک زیباترین حیوانات ماده را به شما معرفی می کنیم.

 آخوندک ارکیده

1. طوطی اکلکتوس

این طوطی رنگ روشن قرمز بسیار جذابی دارد و در جزیره های سولومون یافت می شود. ظاهرش آنقدر جذاب است که قیمت آن بسیار گران است. معمولا بعضی از افراد به عنوان یک پرنده خانگی آن را در منزل نگه می دارند. پر های روی بدن او هم به رنگ قرمز است.

رنگ نر این پرنده سبز روشن است و در کنار هم ترکیب بسیار جذابی را ایجاد می کنند. این پرنده ماده بسیار باهوش و مهربان است و می تواند سخن های انسان ها را تقلید کرده و صداهایی مثل خنده را تقلید کند.

2. فیل seal

این فیل های ماده ظاهر بسیار بامزه ای دارند که مربوط به نواحی جنوبی و شمالی هستند. انواع این فیل های ماده کوچکتر از انواع نر می باشد. در واقع می توان گفت که فیل نر از ماده 8 الی 9 برابر سنگین تر است. این فیل ها توانایی نفس کشیدن در آب را نیز دارند اما می توانند تا چند روز بدون نوشیدن آب هم دوام بیاورند.

فیل seal

3. سوسمار

این سوسمار رنگ بسیار جذابی دارد. زبان سوسمار سرعت حرکت بسیار بالایی دارد و در ابعاد مختلف در دسترس است. این حیوان می تواند برای برقراری ارتباط با همنوعان خودش رنگ خود را تغییر دهد. همچنین دمای بدن خود را تنظیم کند. رنگ روشن بدن سوسمار دمای بدن را پایین می برد و رنگ های تیره تر، دمای بدن را بالا می برد.

4. قورباغه سمی دارت

بعضی از حیوانات هستند که کمی خطرناک می باشند اما ظاهر بسیار زیبایی دارند. این قورباغه سمی است اما جزء جذاب ترین حیوانات جهان است. ظاهر او بسیار منحصر به فرد است و باعث شده است که در مرکز توجه قرار بگیرد و مربوط به آمریکای جنوبی می شود. الگوهای رنگی متفاوت روی بدن او دیده می شود او با استفاده از آزاد کردن سم در برابر شکارچی از خودش دفاع می کند. سم او می تواند حتی تا بیش از 20 انسان را بکشد.

قورباغه سمی دارت

5. قو

این حیوان ماده بسیار جذاب است و به رنگ سفید دیده می شود. ظاهر بسیار بامزه ای دارد و می تواند افراد زیادی را به خود جذب کند. قوی ماده در مقایسه با پرندگان دیگر پاهای بزرگتری دارد و گردن آن نیز کمی انحنا دارد. این پرنده همچنین می تواند به سرعت در هوا پرواز کند اما در آب هم سرعت بالایی دارد.

6. مرغ ماهی خوار سیاه

مرغ ماهی خوار سیاه معمولاً همان پرنده های کوچک با رنگ روشن و کوچک است اما ظاهرش بسیار جذاب است. طول آن تقریباً بین 13 تا 14 سانتیمتر می باشد و فقط 14 گرم وزن دارد و در جنوبی ترین نواحی آسیا زندگی می کند. معمولا ترجیح می دهد که بیشتر روی قسمت های چوبی نزدیک به رودخانه ها زندگی کند.

مرغ ماهی خوار سیاه

7. پلنگ وحشی ابری

پلنگ های ماده همان گربه های آسیایی بسیار زیبا هستند. این حیوانات معمولاً در نواحی هیمالیا و کشور اندونزی بیشتر یافت می شوند و این گونه ها بسیار کوچک و کم جمعیت هستند. آن ها قدرت آویزان شدن روی شاخه های بزرگ را به صورت برعکس دارند ، پاهای آن ها کوتاه است. شکار این حیوانات روی سطح خشکی انجام می شود.

پلنگ وحشی

8. ماهی ماندارین

ماهی ماندارین ماده می تواند شما را به هیجان در بیاورد و علت آن هم ظاهر بسیار زیبایش است. این ماهی شبیه به پروانه است و از زوایای مختلف بسیار عالی جلوه می کند. پوست آن بسیار رنگارنگ است و معمولاً در اقیانوس آرام و در قسمت های جنوبی آن بیشتر یافت می شود. ماندارین به معنای الگو های رنگارنگ است.

9. روباه قطبی

روباه های قطبی مخلوقات بسیار زیبایی هستند که در دماهای بسیار پایین یافت می شوند . آن ها معمولاً در مکان هایی زندگی می کنند که شبیه به جزیره می باشند و درخت ندارند. این روباه های ماده ظاهر بسیار جذابی دارند. بدن آن ها می تواند خودش را با شرایط جدید به خوبی وفق بدهد. رنگ قهوه ای خاکستری آن ها در فصل تابستان باعث می شود که بتوانند خودشان را لابلای صخره ها و بوته ها پوشش دهند.

 روباه قطبی

10. آخوندک ارکیده

گل ارکیده گل بسیار جذاب و زیبایی است و بدون شک آخوندک ارکیده ای نیز ردپایی از زیبایی این گل را دارد . رنگ این حیوان صورتی و سفید است و دقیقاً شبیه به گل می باشد . پاهای آن ها شبیه به ساقه گل است و ظاهر خاص آن ها باعث جدابیتشان شده است . آخوندک در کشور مالزی بیشتر یافت می شود.

زیباترین حیوانات ماده در جهان با خوشگلی خاص

4.612
این مطلب مفید بود ؟111
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ن/م.ح
وبگردی