بازیگران سریال دل
علی لهراسبی خواننده کشورمان با انتشار پستی خبر از انتشار آهنگ جدیدش برای سریال دل داد.

انتشار آهنگ جدید سریال دل در آستانه توزیع قسمت 39

سریال دل به کارگردانی منوچهرهادی و تهیه کنندگی جواد فرحانی، سریالی در نمایش خانگی است که در سه فصل ساخته شد و به زودی به ایستگاه پایانی میرسد.

این سریال منوچهر هادی در سه فصل و 40 قسمت ساخته شده است و امروز چهارشنبه 26 شهریورماه قسمت 39 این سریال به نمایش خانگی می آید.

انتشار آهنگ چه شبایی علی لهراسبی برای سریال دل

همزمان با پخش قسمت های پایانی سریال دل از آهنگ جدید علی لهراسبی برای این سریال رونمایی شد.

علی لهراسبی با انتشار بخشی از آهنگ جدیدش برای سریال دل نوشت:

و بالاخره چه شبایی یه جای خوب منتشر شد...

بسیار ممنونم از برادر عزیزم منوچهر هادی که با همراهی و همدلی تمام عیار کمک کرد که این کار و 2 تراک دیگه رو برای سریال دل آماده کنیم. بسیار ممنونم از همفکری های کارامد سرکار خانم یکتا ناصر عزیز که بسیار موثر بود.

‎و بسیار ممنونم از رفقای جان و برادرای نازنینم تو استودیو خودمون که این کارو تولید کردیم محمد لطفی نازنین با آهنگ بینظیرش میلاد فلاح با ترانه تمام احساسش و حسین غمگین با تنظیم درجه یکش.

تشکر ویژه از حدیث دهقان گرامی که همیشه همراه بوده و هست. تشکر ویژه از جناب اقای حسین خانی عزیز تشکر ویژه از جواد فرحانی گرامی، محسن متفکریان درجه یک، فرشید ادهمی نازنین و همراه و هیراد نیکنام عزیز....

یکتا ناصر

سریال دل روایتگر ماجراهایی عاشقانه و در هم تنیده است که کینه و شوق وصال داستان آن را پیش میبرد و هر کس برای رسیدن به خواسته قلبی خودش حاضر است دیگری را زیر پا بگذارد.

یکتا ناصر

در خلاصه داستان سریال دل آمده است:

جهان دل، جهان ناشناخته ای است. از تاریکی و نور تا کینه و بخشش و از عشق و تنفر تا شوق وصال و حسرت و جدایی در آن رفت و آمد می کنند و گاه «دل» را تصاحب می کنند و …

کوروش تهامی

بازیگران سریال دل عبارتند از:

حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، کوروش تهامی، سعید راد، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، نسرین مقانلو، مهدی کوشکی، علی سخنگو، مهراوه شریفی نیا، لیلا زارع، بهرام افشاری، حمیدرضا نعیمی، تینو صالحی، سارا نجفی، حسین عرب، محمد حسن معینی و مریم سعادت بازیگران سریال دل را تشکیل میدهند.

حامد بهداد و بیژن امکانیان

علی لهراسبی برای سریال دل خواند+ سریال دل در ایستگاه پایانی

4.287
این مطلب مفید بود ؟7314
منبع : صفحه علی لهراسبی / عکاس: معین باقری / بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی