غیر فعال کردن آنتی ویروس نود 32
برای نصب برخی از برنامه ها باید آنتی ویروس را غیرفعال کنیم تا فرآیند نصب امکان پذیر شود که در این گزارش با آموزش غیر فعال کردن آنتی ویروس نود 32 آشنا خواهید شد.

آموزش غیر فعال کردن آنتی ویروس نود 32

غیر فعال کردن آنتی ویروس، یکی از راه کارهای است که بیشتر در حین نصب برنامه های مختلف در کامپیوتر استفاده می شود چرا که ممکن است در حین نصب برخی از برنامه ها، اگر آنتی ویروس فعال باشد در مقابل نصب برنامه ایستادگی خواهد کرد و اجازه نصب را به شما نخواهد داد. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما از برنامه ای که تصمیم به نصب آن دارید مطمئن باشید و اگر از بدافزار نبودن آن اطمینان دارید، اقدام به غیرفعال کردن آنتی ویروس کنید.

از این رو شما خیلی ساده می توانید اقدام به انجام این فرآیند کنید و زمینه را برای نصب آسان برنامه فراهم نمائید. به همین دلیل در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم شما را با آموزش غیر فعال کردن آنتی ویروس nod32 بصورت قدم به قدم آشنا سازیم. همراه ما باشید.

how to disable eset nod32 antivirus

در قدم اول از بخش hidden icons بر روی آیکون آنتی ویروس نود 32 کلیک کنید تا این برنامه برای شما اجرا شود.

غیر فعال کردن آنتی ویروس

قدم دوم؛ از گزینه های سمت چپ، "Setup" را در قدم اول انتخاب کنید. اینک در قسمت راست بر روی گزینه Computer protection کلیک نمائید.

غیر فعال کردن آنتی ویروس

قدم سوم؛ همانند تصویر ذیل گزینه سبز رنگ ...Real-time را انتخاب کنید.

آموزش غیر فعال کردن آنتی ویروس

قدم چهارم؛ در این مرحله پیغامی برای شما ظاهر خواهد شد که سمت چپ می توانید مدت زمان غیرفعال کردن آنتی ویروس را مشخص کنید که زمان های انتخابی شما شامل 10 دقیقه، 30 دقیقه، 1 ساعت، 4 ساعت و فعال شدن بعد از ریبوت کردن کامپیوتر می باشد. بعد از انتخاب کردن مدت زمان انتخابی، بر روی Apply کلیک کنید تا تغییر در بازه زمانی مدنظر شما اعمال شود.

غیر فعال کردن آنتی ویروس

در قدم پنجم شما با موفقیت توانسته اید اقدام به غیر فعال کردن آنتی ویروس نود 32 کنید. اما توجه داشته باشید شما با انتخاب مجدد این گزینه می توانید اقدام به روشن کردن آنتی ویروس کنید. 

غیر فعال کردن آنتی ویروس

آموزش قدم به قدم غیر فعال کردن آنتی ویروس نود 32

4.3228
این مطلب مفید بود ؟19632
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
برچسب : آنتی ویروس
وبگردی