رابطه کارمند و رئیس

افزایش رضایت شغلی کارکنان
افزایش رضایت شغلی کارکنان بسیار قابل اهمیت است چرا که این کارکنان هستند که تیم کاری شما را می سازند و اگر از کار خود راضی نباشند پیامدهای بدی در انتظار گروه خواهد بود.
ویژگی مدیر بد

هیچ کارمندی چنین رئیسی رو دوست نداره

زمان مطالعه : 5 دقیقه
رفتار و شخصیت مدیران در همکاری کارمندان بسیار موثر هستند. اگر رئیسی این ویژگی ها را داشته باشد هیچ کارمندی دوست ندارد به کارش ادامه دهد.
مدیر خوب

خصوصیات و ویژگی های یک مدیر خوب و موفق چیست؟

زمان مطالعه : 3 دقیقه
یک مدیر خوب باید تصمیم گیری قوی داشته باشد و با کارکنانش مشارکت داشته باشد و به آنها فرصت تجربه و یادگیری بدهد همچنین به تیم خود قدرت ببخشد و از آن ها حمایت کند.
فرق مدیر و رئیس

فرق مدیر و رئیس رو میدونید ؟

زمان مطالعه : 4 دقیقه
در حالی برخی افراد واژه های مدیر و رئیس را مشابه یکدیگر می دانند که اینگونه نیست، مدیر و رئیس تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند حتی در نوع رفتار با نیروی کار.
آداب معاشرت با رئیس

آداب معاشرت حرفه ای رئیس و کارمندی

زمان مطالعه : 6 دقیقه
در محیط کار، ارتباط خوب بین رئیس و کارمند برای بهتر انجام دادن کارها ضروریست اما در این میان حد و مرزهایی را هر دو طرف باید رعایت کنند و بیش از حد صمیمی نشوند.
حفظ کارکنان

استراتژی حفظ کارکنان خوب و شایسته

زمان مطالعه : 3 دقیقه
هر کارفرما و یا مدیری همیشه خواهان داشتن کارکنان با دقت و مسئولیت پذیر و ادامه همکاری با آن ها می باشد، کارفرما برای حفظ کارکنان خوب و شایسته باید به برخی نکات توجه ویژه ای داشته باشد.
تنفر رئیس از کارمند

نشانه های تنفر رئیس تون از شما

زمان مطالعه : 7 دقیقه
اگر در محیط کار برخورد خوب و خوشایندی از رئیس خود نمی بینید، شاید نشانه ای از عدم علاقه همکاری او با شما می باشد. اما از کجا بفهمیم که او از ما متنفر است؟!
رفتار مناسب روز اول کاری

تکنیک جلب اعتماد رئیس در همان روز اول کاری

زمان مطالعه : 3 دقیقه
روز اول کاری یکی از پر استرس ترین روزهای زندگی است و برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است که خوب و موقر و قابل اعتماد به نظر بیایند.
مدیر خوب

یک مدیر موفق ، حتما این ویژگی ها را دارد

زمان مطالعه : 8 دقیقه
یک رئیس خوب باید بتواند با رفتار و اصول مدیریتی خود روابط بین کارمندان و خود را طوری سازماندهی کند که تمام افراد با انگیزه در راستای اهداف شرکت تلاش کنند.
انگیزه دادن به کارکنان

چند اصل جادویی برای انگیزه دادن به کارمندان

زمان مطالعه : 4 دقیقه
یک مدیر و سرگروه زمانی می تواند به نتیجه فوق العاده و مهم دست یابد که از رازهای موثر و روش های ثابت شده انگیزه دادن به دیگران به خوبی مطلع باشد.
همکار بد

آدم های رومخی محل کار

زمان مطالعه : 7 دقیقه
در محیط کار هر یک از همکاران خصوصیات متفاوتی دارند که برخی از این خصوصیات ممکن است موجب آزار شما شود. این مدل همکاران رو مخی و اعصاب خرکن را بشناسید.
کارمند به درد نخور

ویژگی اصلی کارمندان به درد نخور!

زمان مطالعه : 4 دقیقه
یک کارمند به درد نخور از همان اول، خودش را نشان می دهد و با خواسته های بیجا و عملکرد افتضاح ، بیانگر نالایقی خود برای مجموعه شماست.
مشارکت کارمندان

چطور کارمندان را به مشارکت بیشتر در کار تشویق کنیم؟

زمان مطالعه : 4 دقیقه
مشارکت کارمندان که شاخص به کارگیری بهترین کارآیی کارمندان در محیط کار است ، یک ضرورت در کسب و کار می باشد که با بازده سازمانی گره خورده است.
انگیزه کارکنان

روش ایجاد انگیزه در تیم کاری و کارکنان

زمان مطالعه : 4 دقیقه
برای اینکه تیم کاری خوبی داشته باشید باید بتوانید محیط کاری مناسب و شاد و همچنین انگیزه لازم را برای کارکنان تان ایجاد کنید و حقوق مناسبشان را نیز پرداخت کنید.
ارتباط با کارمندان

اصول بهبود و مدیریت ارتباط با کارکنان

زمان مطالعه : 4 دقیقه
پژوهش ها نشان داده اند که به کارگیری استراتژی های ارتباطی به افزایش کارآیی کارمندان، جلوگیری از مشکلات ارتباطی میان آنها و افزایش رضایت شغلی کمک می کند.
صفحه 1 از 3