سولماز غنی

سولماز غنی در سریال دردسرهای عظیم 2

تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1394کد مطلب : 14637زمان مطالعه : 2 دقیقه
سولماز غنی به سریال دردسرهای عظیم 2 پیوست، این سریال برای پخش در ایام مبارک رمضان در حال تولید است.
تصویربرداری سریال دردسرهای عظیم 2 به کارگردانی برزو نیک نژاد همچنان ادامه دارد و به تازگی سولماز غنی هم به جمع بازیگران این سریال پیوست.
سازندگان دردسرهای عظیم 2 که این مجموعه را برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان آماده می کنند، تصویربرداری را این هفته در چند لوکیشن داخلی و خارجی در تهران ادامه می دهند. سری دوم مجموعه تلویزیونی دردسرهای عظیم به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی برزو نیک نژاد، اواسط فروردین امسال در تهران کلید خورد. تصویربرداری در منزلی حوالی سوهانک آغاز شد. گروه تولید اخیراً دوباره به لوکیشنی در شهرک غرب بازگشته اند که منزل دو تن از شخصیتهای جدید قصه با بازی حسین محب اهری و فریده سپاه منصور است. این دو پدربزرگ و مادربزرگ بهار (الناز حبیبی) هستند که در سری دوم به داستان اضافه شده اند.به زودی نیز کار در لوکیشن بیمارستان و چند خانه و خیابان در تهران پیگیری می شود.
 
سولماز غنی
 
سولماز غنی نیز به تازگی به گروه بازیگران دردسرهای عظیم 2 پیوسته است. این در حالی است که بازی امیر حسین صدیق به زودی در این مجموعه پایان می یابد. تدوین سریال را نیز حسین غضنفری بر عهده دارد.
سری اول دردسرهای عظیم اواخر مرداد ماه سال گذشته در 26 قسمت از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت. سری دوم این سریال در تهران و لوکیشنهایی حوالی بلوار ارتش و سوهانک ساخته می شود. تمام بازیگران سری اول سریال از جمله مهدی هاشمی، جواد عزتی، الناز حبیبی، مریم سعادت، پرستو گلستانی، زهره فکور صبور، مهران رجبی، اشکان اشتیاق،  شهین تسلیمی، امیر غفارمنش، صفا آقاجانی، بهشاد شریفیان، محمد مهدی مطلبی و… در این سری هم حضور خواهند داشت. ضمن آنکه حسین محب اهری، فریده سپاه منصور، مه لقا باقری، فرزاد حاتمیان، قدرت الله صالحی، آرزو مفتاحی و امیرحسین صدیق نیز به این جمع پیوسته اند.
 
الناز حبیبی و جواد عزتی
 
این سریال قرار است ماه رمضان امسال از شبکه سه پخش شود. نویسندگی این سری را علیرضا کاظمی پور و امیر عربی برعهده دارند و در خلاصه داستان آن آمده است:«با پیدا شدن بچه ای در ماشین و آمدن خانواده لطیف (جواد عزتی) از شهرستان و دعوت از خانواده پدری بهار (الناز حبیبی)، آندو دچار دردسرهای فراوانی می شوند. فرحان (مهدی هاشمی) که خود را مدیون کمک های لطیف و بهار می داند، سعی می کند مشکلات پیش آمده برای آنها را حل و فصل کند، اما…».

سولماز غنی در سریال دردسرهای عظیم 2

3.9109
این مطلب مفید بود ؟8524
برگرفته از سوره سینما - / ک
وبگردی