قفل شدن فک زن جوان
زن جوان هنگامی که سوار قطار تندرو بود به دلیل خنده های بلند و طولانی فکش جابجا و قفل شد.

قفل شدن فک زن جوان در اثر خنده های بلند!

خندیدن بی شک یکی از گزینه ها برای شاد بودن و جدایی از دنیای پر مشغله هر یک از ما می باشد که پزشکان و محققان تاکید زیادی به آن دارند و توصیه می کنند برای داشتن زندگی بهتر باید در طول روز دقایقی را صرف خندیدن کنید. اما این در حالی است که یک زن جوان چینی که اخیرا در حال خنده با صدای بلند بود، اتفاقی عجیب و شوکه کننده ای را تجربه کرد.

زن جوان جینی که هنوز نامش مشخص نشده است، در 1 سپتامبر زمانیکه سوار بر قطار تندرو بود، به دلیل خنده های بلند و طولانی فک او جابجا و قفل شد که مسئولین قطار فورا با تیم پزشکی برای درمان او تماس گرفتند و تیم پزشکی فورا در محل حضور پیدا کردند. با این حال آنها در نگاه اول تصور کردند که این زن جوان دچار سکته مغزی شده است و این در حالی بود که فشار خون او کاملا طبیعی بود!

باز ماندن فک

اما بعد از تحقیقات چند ثانیه ای با افراد شاهد صحنه، آنها متوجه شدند که این زن جوان بعد از خنده های بلند، دیگر موفق به بستن دهانش نشد و پزشک جوان به نام " لو ونشنگ " که در این زمینه تخصصی نداشت، به دلیل وضعیت جسمانی نامناسب زن جوان اقدام به درمان فک او کرد و به همین دلیل خطر عدم جایگیری مناسب فک نیز وجود داشت.

قفل شدن فک

با این حال پزشک این ریسک را پذیرفت و شروع به درمان فک او کرد که در اولین اقدام موفق به جا انداختن فک نشد و به دلیل درخواست های مکرر زن جوان، مجددا اقدام به جا انداختن فک او کرد و در نهایت دکتر لو موفق به درمان فک قفل شده او شد و آنرا در جایگاه اصلیش قرار داد و از قرار معلوم یک سری دیگر این مشکل برای او در دوران بارداری رخ داده بود!

قفل شدن فک زن جوان بخاطر خنده های بلند ! + عکس

3.2153
این مطلب مفید بود ؟9954
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ف.ن
برچسب : مشکلات فک
وبگردی