استقلال

تغییرات در فولاد برای استقلال دردسرساز خواهد شد

تاریخ انتشار : 21 اسفند 1401کد مطلب : 18848زمان مطالعه : 3 دقیقه
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییرات در کادر فنی فولاد به این تیم شوک وارد کرده است، گفت: این اتفاق می تواند روز یکشنبه برای استقلال دردسرساز شود.

مهر:محمد نوری در خصوص پیروزی استقلال برابر گل گهر سیرجان گفت:همه علاقه مندان به فوتبال یک بازی خوب را تماشا کردند. دیداری که به گفته همه اهالی فوتبال یکی از بهترین بازی‌های لیگ برتر در این فصل بود. استقلال کاملاً بر بازی مسلط بود و فشار زیادی بر روی دروازه گل گهر آورد اما یک اشتباه باعث شد تا دروازه اش باز شود، ولی آبی‌ها دست از تلاش برنداشتند و توانستند با دو گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساندند، سه امتیازی را که حکم 6 امتیاز داشت کسب کرده و در کوس قهرمانی باقی بمانند.

وی تصریح کرد:گل گهر یک تیم پرمهر بود اول گل زد و سپس به دفاع رو آورد. گل گهر از نفرات خوبی برخوردار است. سرمربی با دانشی هم دارد ولی فشار استقلال باعث شد تا این تیم در لاک دفاعی فرو رود و همین مسئله باعث شکست این تیم برابر استقلالی شد که با حمایت هوادارانش، بازی پرفشاری را انجام می‌داد و توانست به پیروزی هم دست پیدا کند.

محمد نوری خاطرنشان کرد:استقلال امسال فوتبال خوبی از خود ارائه می‌دهد. به نظر من نسبت به تیم فرهاد مجیدی که سال گذشته قهرمان شد، این تیم از لحاظ تاکتیکی عملکرد بهتری دارد. یک تیم یکدست، همدل و متحد که توانسته اند در هفته‌های اخیر نتایج خوبی هم به دست بیاورند.

کارشناس فوتبال در مورد موفقیت استقلال گفت:آبی‌ها وقتی وارد زمین می‌شوند مشخص است که برای برد به میدان می آیند، به دست آوردن یک ترکیب ثابت، حمایت هواداران، مسئولان استقلال و همدلی بازیکنان و تعویض‌های به موقع که همیشه به قول فوتبالی‌ها طلایی هم بوده باعث موفقیت استقلال شده است. ساپینتو کاملاً بر بازی مسلط است، بازی خوانی دقیقی دارد و می‌داند چه بازیکنی را در چه زمانی از بازی به میدان بفرستد.

وی در مورد دیدار روز یکشنبه استقلال برابر فولاد خوزستان گفت:فولاد یک تیم پرمهره است، نکونام از این مهره‌ها امسال به خوبی استفاده نکرد و یک نمره منفی در کارنامه اش به جا گذاشت اما حالا با تغییراتی که در این تیم به وجود آمده و علیرضا منصوریان سرمربی این تیم شده است، یک شوک به این تیم وارد شده، فولاد با منصوریان صاحب یک بازی و تساوی شده و حالا او می‌خواهد در اهواز ترمز استقلال را بکشد. ساپینتو هم می‌داند که شاید این تغییرات برای او دردسرساز شود، حالا باید دو بازی فولاد را که منصوریان مربیگری کرده آنالیز دقیق کند تا بتواند از نقاط ضعف فولاد استفاده کرده و به پیروزی برسد.

کارشناس فوتبال در مورد اتفاقات تلخ پایان دیدار استقلال و گل گهر و نیاز شدید فوتبال ما به سیستم وار گفت:امیدوارم که این سیستم اگر در فوتبال ما وارد می‌شود قانونمند باشد. کسانی در پشت این سیستم بنشینند که کاملاً حق را به حق دار برسانند. دیدار استقلال و گل گهر با آن همه جذابیت یک نقطه تاریک داشت و آن حواشی بدی بود که در پایان بازی و بعد از اعلام پنالتی به وجود آمد. متأسفانه فوتبال ما اعتراض‌هایش بیش از اندازه است و باید امیدوار باشیم اگر سیستم وار وارد فوتبال ما شد، این اعتراضات به حداقل برسد.

نوری در پایان و در خصوص قرعه کشی جام حذفی و بازی استقلال برابر پارس جنوبی جم گفت:درست است که این تیم در لیگ یک حضور دارد اما می‌تواند برای استقلال خطرناک باشد. تیم‌های لیگ یک انگیزه بالایی دارند و استقلال هم نباید آنها را دستکم بگیرد.

انتهای پیام/م

تغییرات در فولاد برای استقلال دردسرساز خواهد شد

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی