مهدی پاکدل

مهدی پاکدل| گریم بازیگران فیلم محمد رسول الله

تاریخ انتشار : 29 مرداد 1394کد مطلب : 19366زمان مطالعه : 2 دقیقه
عکسهای مهدی پاکدل با گریمی شگفت انگیز در فیلم سینمایی محمدرسول الله در نقش عموی حضرت محمد (ص) ایفای نقش میکند، در ادامه گریم برخی از بازیگران این فیلم را ببینید.

مهدی پاکدل در فیلم محمدرسول الله

مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون که در فیلم سینمایی محمدرسول الله در نقش ابوطالب به ایفای نقش پرداخته با انتشار عکس زیر نوشت: 

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در فیلم سینمایی محمد رسول الله

فیلم سینمایی محمد رسول الله از ٤ شهریور در سینماهای کشور اکران میشود. نقش آفرینی در سه مقطع سِنی ابوطالب عموی پیامبر و پدر حضرت علی برایم چون عبادتی دلنشین بود. انتخاب شده بودم برای ایفای نقش در فیلمی که نام آن، نام مهربانترین مخلوق خداوند است. در روزگاری که قرائت های خشن و ظالمانه از دین و آیین ما میشود مجید مجیدی با یک فیلم شاعرانه با هوشمندی دوران کودکی پیامبر را به تصویر کشیده اند تا پیام مهر و محبت این یگانه را با زبان سینما به جهان نشان دهند. برایم افتخاری بس عظیم است حضور در نقشی که راوی این قصه زیباست. پس از اکران فیلم در مورد جزییات بیشتر آن مفصل خواهم نوشت و با شما عزیزان حتماً بعد از تماشای فیلم به گفتگو خواهم نشست. گریم از جیانتو دروسی عکس از نادر فوقانی.

مهدی پاکد

این پروژه همزمان با ایام عید مبعث آغاز به کار کرد. این فیلم اولین قسمت از سه گانه مجید مجیدی است که در ابعاد بین المللی در ایران فیلمبرداری می شود و قرار است به زندگی حضرت رسول (ص) در دوران کودکی بپردازد. 

علیرضا شجاع نوری در نقش حضرت عبدالمطلب

جیانتو دروسی در حال طراحی چهره علیرضا شجاع نوری در نقش حضرت عبدالمطلب

بر این اساس ، امین تارخ ، حمید فرخ نژاد و مهدی پاکدل از جمله بازیگرانی هستند که به ترتیب برای نقش های عبدالمطلب (پدربزرگ پیامبر)، ابوسفیان و ابوطالب (عموی پیامبر) تست گریم شده و به احتمال زیاد در این سه نقش بازی خواهند کرد.

مهدی پاکدل و گریمور ایتالیایی فیلم محمد رسول الله

مهدی پاکدل و جیانتو دروسی گریمور ایتالیایی فیلم سینمایی محمد رسول الله

یک تیم گریمور ایتالیایی کارهای چهره پردازی مربوط به این پروژه را زیرنظر گرفته اند و برآورد اولیه هزینه های مربوط به این فیلم هم حدودا 50 میلیارد تومان بوده است.

مراحل گریم محمد عسگری در نقش ابولهب عموی پیامبر (ص)

مراحل گریم محمد عسگری در نقش ابولهب عموی پیامبر (ص)

گروه سازنده حضرت محمد برای آن که لوکیشن های مرتبط با عربستان زمان کودکی پیامبر را به خوبی بازآفرینی کنند یک شهرک سینمایی به نسبت کامل را در پنج کیلومتری جاده قم ساخته اند که حدودا هشت ماهی صرف ساخت دکورهای این شهرک شده است. خوبی ِ این شهرک آن است که آن قدر کامل و با تجهیزات ساخته شده که بعد از ساخت این فیلم هم همچنان می توان از آن استفاده نمود.

مهدی پاکدل ، گریم بازیگران فیلم محمد رسول الله

4.788
این مطلب مفید بود ؟826
وبگردی