تیپ دیوید بکهام
دیوید بکهام خوش تیپ است و خوش پوش و شکی هم در این نیست. در دنیای مد دیوید بکهام قوانین و رازهایی برای انتخاب لباس وجود دارد که همسرش در ان نقش دارد.

سبک لباس پوشیدن دیوید بکهام

 دیوید بکهام با نام کامل دیوید رابرت جوزف بکهام (به انگلیسی:David Robert Joseph Beckham) (زاده 2 مه 1975 در لندن)، فوتبالیست مشهور بریتانیایی است. او اولین بازی ملی خود را در اول ژوئن 1996 انجام داد.همسر او ویکتوریا آدامز یکی از خوانندگان گروه اسپایس گرلز است. او چهار فرزند به نام های بروکلین (متولد 4 مارس 1999)، رومیو (1 سپتامبر 2002)، کروز (20 فوریه 2005)و هارپر(متولد 10ژوئیه 2011) دارد.

دیوید بکهام

عکس دیوید بکهام در افتتاحیه المپیک لندن

دیوید بکهام به جرات یکی از ستاره های دنیای مد است و پوشش و لباس های او در مراسم و فرش قرمزها همیشه نظر همه را به خود جلب کرده است. حالت چهره و انتخاب مناسب لباس به تناسب مراسم و فضایی که در ان قرار خواهد گرفت نمی تواند بی برنامه باشد. دیوید بکهام یکی از سوپر استارهای دنیای ورزش و مد است که به گفته ی خودش 99 درصد لباس های او را ویکتوریا بکهام یعنی همسر دیوید بکهام انتخاب میکند. برگزیده ای از بهترین لباس های اسپرت و رسمی این فوتبالیست پیش تاز در عرصه مد را در این بخش مشاهده خواهید کرد.

لباس های اسپرت دیوید بکهام 

دیوید بکهام

 
لباس اسپرت مردانه
 
دیوید بکهام
 
تیپ های دیوید بکهام
 

کت و شلوار هایی که دیوید بکهام انتخاب می کند جزو شیکترین های کت و شلوارهای مردان هالیوودی است . دیوید بکهام بیشتر از آنکه کت و شلوارهای رسمی ست بپوشد، تمایل به انتخاب کت های تک شیک با شلوارهای غیر همرنگ دارد.

تیپ های رسمی و کت و شلوارهای شیک دیوید بکهام

دیوید بکهام

دیوید بکهام

کت و شلوار شیک

کت اسپرت

دیوید بکهام

دیوید بکهام در تبلیغات هم حضور پررنگ دارد به خصوص در تبلیغات لباس و اکسسوارهای مردانه که عکس هایی از دیوید بکهام در تبلیغات را در زیر می بینید.

عکس دیوید بکهام در تبلیغات لباس H&M 

دیوید بکهام

دیوید بکهام

دیوید بکهام

 دیوید بکهام

عکس دیوید بکهام در تبلیغات عطرش

دیوید بکهام

یک تیپ مردونه شیک به سلیقه دیوید بکهام

4.735
این مطلب مفید بود ؟332
منبع : نمناک /ن
برچسب : دیوید بکهام
وبگردی