بابک زنجانی
بابک زنجانی یکی از سرمایه داران میلیاردی دلاری است که در جلسه دادگه حاضر به تحویل ساعت و برخی از وسایل شخصی گرانقیمت خود نشد.

بابک زنجانی مرد 25 هزار میلیارد تومانی

بابک زنجانی نوسرمایه داری بود که به شدت سوژه یک رسانه های داخلی و خارجی شد و نمادهای سرمایه داری آن نیز به شدت برای مردم مورد توجه بود که از جمله آن می توان به ساعت مچی، انگشتر و دکمه سردست و جت اختصاصی اشاره کرد. 

بابک زنجانی در هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات خود خطاب به معاون دادستان گفت:دلیل اینکه برایتان نوشتم حاضر نیستم ساعت، انگشتر، 4 ماشین و 2 موتور سیکلتم را به نفت بدهید این است که دوست ندارم ماشینم را بیژن زنگنه سوار شود و به مجموعه نفت برسد، این اموال را آتش بنید اما به نفت ندهید.



ساعت مچی بابک زنجانی

ساعت بابک زنجانی
ساعت مچی بابک زنجانی


در هر حال، نمی توان منکر این شد که بابک زنجانی به تجملات شخصی بسیار علاقه مند بوده چرا که روزنامه انگلیسی زبان "نشنال" چاپ دبی و سایر رسانه ها حتی رسانه های خارج از ایران از ساعت میلیونی و بنز 500 اس ال زنجانی، که بیش از 600 میلیون قیمت دارد، سخن می گفتند.

در شرایط فعلی اخباری مبنی بر ساعت 500 میلیونی ، انگشتر الماس و خودکار طلای بابک زنجانی به گوش می رسد که در دادگاه همراه او بوده و به مامور زندان تحویل داده است.

اما مارک ساعت معروف بابک زنجانی، ساعت گران قیمت "پتک فیلیپ 511" است.

ساعتی که به روایت سایتش 200 هزار فرانک سوییس یعنی در حال حاضر بیش از 500 میلیون قیمت دارد.

این ساعت که محصول سال 1984 شرکت معروف پتک فیلیپ سوییس است در ایران بسیار کمیاب است، این نوع از ساعت ها که صرفا با سفارش مستقیم سفارش دهنده امکان ساخت و تولد دارد، به مانند انسان دارای شناسنامه بوده و برخی از قطعات آن دست ساز می باشد.

این شرکت به دلیل ساخت ساعت های بسیار گران قیمت و پیچیده به عنوان پادشاه ساعت شناخته می شود، جواهر های به کار رفته در ساعت های مچی این شرکت، دلیل اصلی قیمت بالای آن می باشد. گرانترین ساعت جهان نیز از آن این شرکت می باشد.

بابک زنجانی ، قیمت و عکس ساعت بابک زنجانی

4.845
این مطلب مفید بود ؟432
برگرفته از جهان-/ف
وبگردی