زورگیری

دستگیری عاملان زورگیری از یک زن

تاریخ انتشار : 31 مرداد 1401کد مطلب : 23185تعداد نظرات : 1 نظر
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری چهار نفر که اقدام به زورگیری از زنی جوان در محله مجیدیه کرده بودند، خبر داد.
ایسنا:سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به انتشار ویدیویی از زورگیری از یک زن که در فضای مجازی منتشر شده بود، اظهارکرد:درپی وقوع یک مورد زورگیری از خانمی در محدوده مجیدیه جنوبی، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیم عملیاتی کلانتری 127 نارمک قرار گرفت و ماموران بارصد دوربین‌های مداربسته وتحقیق از محل سرنخ‌هایی از سارقان به دست آورده و نسبت به شناسایی آنان اقدام کردند.
وی با بیان اینکه ماموران پیش از انتشار ویدیو اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری این افراد را آغاز کردند، گفت:در ادامه با شناسایی زورگیران هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری آنان انجام شده و این افراد ظرف مدت کمتر از 24 ساعت از وقوع جرم از سوی ماموران پلیس در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در مجموع چهار نفر در ارتباط با این پرونده دستگیر شدند، گفت:بررسی سوابق افراد دستگیر شده نشان داد که این افراد دارای سوابق متعدد کیفری بوده و پیش از این نیز چندین بار به دلیل ارتکاب جرائم مشابه بازداشت شده‌اند. این افراد در نقاط مختلف شهر اقدام به سرقت و موبایل قاپی کرده بودند.
موقوفه‌ای با بیان اینکه چهار متهم با تشکیل پرونده اولیه به اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند، گفت:تحقیقات در خصوص این افراد از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در حال انجام است.
انتهای پیام/م

دستگیری عاملان زورگیری از یک زن

52
این مطلب مفید بود ؟20
1 نظر به ثبت رسیده است
وبگردی