کارت پستال روز مادر
اگر به دنبال هدیه ای خاص برای روز مادر هستید، خودتان با عشق و خلاقیت برای مادرتان کارت پستال درست کنید و آن ها را خوشحال کنید.

ساخت کارت پستال روز مادر

روز مادر نزدیک است و همه فرزندان به دنبال یک هدیه خاص تر و زیباتر از سال های قبل برای مادر خود هستند . شاید دیگر خرید لباس های تکراری برای شما بی هیجان باشد و دوست داشته باشید که یک کار تازه را تجربه کنید.

چه بهتر که خودتان دست به کار شوید و از هنر دست خودتان ، یک هدیه با عشق به مادرتان بدهید. حال در این قسمت از دنیای مد نمناک طرز ساخت یک کارت پستال زیبا را برای روز مادر آموزش می دهیم.

کارت پستال روز مادر

طریقه ساخت کارت پستال روز مادر

مرحله 1 :

اول از همه یک برگه با ابعاد 3 ¾ در 4 ¾ انتخاب کنید و در آن یک دایره با قطر 2.5 دربیارید . می توانید برای اطراف این کارت پستال از یک کاغذ دیگر به عنوان قاب کارت پستال استفاده کنید.

مرحله 2 :

سپس یک دایره بزرگ تر را از قسمت دیگر کارت پستال جدا کرده و لبه های آن را تا بزنید تا حالت برجسته پیدا کند . این دایره باید شبیه به یک لباس زنانه باشد.

مرحله 3 :

سپس یک نوار یک دوم را از پهنا بردارید و آن را به وسط لباس روی کارت پستان بچسبانید و اضافات آن را قیچی کنید.

مرحله 4 :

حال دایره ای که از وسط کارت پستال جدا کرده بودید را بردارید و آن را به اطراف لبه های برجسته دایره از روی قسمت برش بچسبانید و اجازه ندهید که هیچ گونه مرزی مشخص باشد.

ساخت کارت پستال

مرحله 5 :

چند عدد دکمه ریز خوشرنگ تهیه کنید و روی وسط لباس بچسبانید . دکمه ها را می توانید با چسب قطره ای بچسبایند.

مرحله 6 :

حال با یک رنگ دیگر یک طرح متفاوت از لباس را درآورده و آن را در سمت دیگر کارت پستال بچسبانید . این کار باعث می شود که تضاد رنگ ها بیشتر خودشان را نشان دهند . به جای دکمه می توانید از سنگ های ریز نیز استفاده کنید.

مرحله 7 :

همچنین می توانید از دانه های مروارید زیورآلات و یا دستبند و گردنبندهای بلااستفاده استفاده کرده و یک گردنبند برای لباس روی کارت پستال درست کنید . حال کار روی کارت پستال شما تمام شده و باید به سراغ داخل آن بروید.

مرحله 8 :

کمی گلبرگ را به صورت معلق در هوا با الگویی مشخص داخل یک طرف کارت پستال بچسبانید . همچنین می توانید ازاین گلبرگ ها روی طرح لباس نیز استفاده کنید.

آموزش کارت پستال

مرحله 9 :

حال می توانید با رنگ سفید دایره ای را وسط گلبرگ ها بکشید و یک سایز متعادل از این دایره را متناسب با گلبرگ های اطراف ایجاد کنید.

مرحله 10 :

سپس با کاغذ سفید کمی دایره ریز برش دهید و بین گلبرگ ها بگذارید.

مرحله 11 :

با یک ماژیک با رنگ مخالف کارت پستال در اطراف دایره های سفید ، خالخالی های رنگی ایجاد کنید.

مرحله 12 :

همچنین می توانید از مهرهایی با طرح گل روی این کارت پستال چاپ بزنید.

مرحله 13 :

در مرحله آخر کارت پستال را تا زده و آن را با یک روبان ببندید و آن روی دسته گلی که برای مادرتان خریده اید ، قرار دهید و آن را روی اوپن آشپزخانه بگذارید.

مدل کارت پستال های شیک و زیبا برای روز مادر

کارت پستال روز مادر

هدیه روز مادر

کارت تبریک روز مادر

کارت روز مادر مبارک

آموزش ساخت کارت پستال روز مادر با مقوا و مروارید

3.6188
این مطلب مفید بود ؟13454
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ن/ز.ت
برچسب : روز مادر
وبگردی