آتش سوزی شهریار

آخرین جزئیات آتش‌سوزی جشن تولد در شهریار

تاریخ انتشار : 25 خرداد 1401کد مطلب : 25603زمان مطالعه : 2 دقیقه
سخنگوی اورژانس کشور گفت: بی‌احتیاطی در برگزاری یک جشن تولد منجر به آتش‌سوزی یک رستوران و در نهایت فوت هشت شهروند شهریاری شد.

تسنیم:مجتبی خالدی با اشاره به آتش‌سوزی ناشی از بی‌احتیاطی در یک جشن تولد، اظهار کرد:حوالی ساعت 20 شب گذشته (سه‌شنبه‌شب) در رستورانی در شهرک مریم شهر اندیشه شهرستان شهریار بر اثر اشتعال یک بادکنک حاوی گاز هلیوم آتش‌سوزی مهیبی رخ داد.

وی افزود:سقف رستوران کنفی بود و به‌سرعت آتش‌سوزی گسترش یافت و افرادی که قادر به خروج از رستوران بودند جان خود را نجات دادند اما هشت نفر کشته شدند.

سخنگوی اورژانس تصریح کرد:چهار کودک، سه زن و یک مرد به‌واسطه وقوع این آتش‌سوزی جان خود را از دست دادند.

همچنین شاهین فتحی مدیرعامل هلال‌احمر استان تهران با اشاره به انفجار در سفره‌خانه، اظهار کرد:ساعت 21 حادثه اعلام شد و نیروهای هلال‌احمر به‌عنوان پشتیبان آتش‌نشانی و اورژانس وارد عمل شدند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان تهران خاطرنشان کرد:متأسفانه هشت نفر از هموطنان ما جان خود را از دست دادند که هفت نفر در محل حادثه جان باختند و یک کودک سه‌ساله نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد.

«خفگی» علت فوت افراد در آتش‌سوزی اندیشه

حمید عسگری‌پور دادستان شهریار درباره علت فوت این افراد، اظهار کرد:این سفره‌خانه در زیرزمین قرار داشت و نزدیک به 15 پله به‌طرف پایین وجود داشت، تمام دیوارها و اشیای موجود در این رستوران قابلیت اشتعال را داشت.

وی ادامه داد:بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد یک بادکنک حاوی گاز هلیوم دچار انفجار و اشتعال و در نهایت منجر به انتقال آتش‌سوزی به سطح رستوران شده است.

دادستان شهریار تصریح کرد:پس از شعله‌ور شدن فضا، متوفیان به‌سمت انتهای رستوران تا نزدیکی آشپزخانه فرار می‌کنند ولی در نهایت در همین نقطه بر اثر خفگی جان خود را از دست می‌دهند.

انتهای پیام/م

آخرین جزئیات آتش‌سوزی جشن تولد در شهریار

53
این مطلب مفید بود ؟30
برچسب : آتش سوزی
وبگردی