محسن کیایی
در این مطلب مروری بر متفاوت ترین نقش های محسن کیایی در فیلم های برادرش داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

متفاوت ترین نقش های محسن کیایی در فیلم های برادرش

محسن کیایی بازیگر و نویسنده سرشناس این روزهای سینما و تلویزیون است که کارش را با بازی در سینما آغاز کرد و خیلی زود توانست به عنوان یکی از چهره های پرکار در سینما و تلویزیون شناخته شود. این بازیگر کشورمان که در خانواده هنرمند کیایی متولد شد در فیلم هایی به کارگردانی برادرش مصطفی کیایی جلوی دوربین رفت و به ایفای نقش هایی متفاوت پرداخت.

محسن کیایی یکی از چهره هایی است که در نقش های طنز و جدی جلوی دوربین رفت و به خوبی از پس نقش هایش برآمد. در این مطلب مروری بر نقش های محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در فیلم های برادرش مصطفی کیایی داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

ماندگارترین نقش های محسن کیایی در فیلم های مصطفی کیایی

محسن کیایی در بعدازظهر سگی سگی

محسن کیایی اولین بار با بازی در فیلم سینمایی بعدازظهر سگی سگی وارد دنیای بازیگری و سینما شد و اولین بار در فیلم برادرش مصطفی کیایی در سال 88 جلوی دوربین رفت.

محسن کیایی

محسن کیایی در فیلم برادرش مصطفی کیایی

محسن کیایی با بازی در این فیلم تنها به دنیای سینما معرفی شد اما به محبوبیت ویژه ای که بعد از بازی در چند فیلم رسید ، دست نیافت اما تجربه بازیگرانی چون رضا عطاران ، سعید آقاخانی ف بهاره رهنما ، مجید صالحی ، مهران رجبی و علی صادقی استفاده کرد.

محسن کیایی در ضدگلوله

محسن کیایی در دومین تجربه بازیگری باز هم در کاری از برادرش مصطفی کیایی جلوی دوربین رفت. ضد گلوله دومین فیلم محسن کیایی در سال 90 بود که با بازی مهدی هاشمی در نقش اول همراه بود.

محسن کیایی

محسن کیایی و مهدی هاشمی در فیلم ضدگلوله

محسن کیایی در دومین فیلم برادرش در کنار مهدی هاشمی درخشید اما همچنان به بازی در فیلم های برادرش ادامه داد و باز هم در فیلم های بعدی برای برادرش جلوی دوربین رفت.

محسن کیایی در خط ویژه

خط ویژه سومین همکاری محسن کیایی با برادرش مصطفی کیایی بود که سال 92 در سینماهای کشور اکران شد. محسن کیایی که به یکی از بازیگران ثابت فیلم های برادرش تبدیل شده بود نقش پررنگ تری را در این فیلم تجربه کرد.

محسن کیایی

محسن کیایی در نمایی از فیلم خط ویژه

محسن کیایی در خط ویژه در کنار بازیگرانی چون مصطفی زمانی ، هانیه توسلی ، میلاد کی مرام ، هومن سیدی ، پریناز ایزدیار ، میترا حجار و ... به ایفای نقش پرداخت و کم کم به عنوان یک بازیگر موثر در سینما شناخته شد.

محسن کیایی در عصر یخبندان

محسن کیایی یکسال بعد یعنی در سال 93 باز هم در فیلمی به کارگردانی مصطفی کیایی جلوی دوربین رفت و بازیگر فیلم عصر یخبندان شد. عصر یخبندان فیلمی با داستان متفاوت از مصطفی کیایی بود که در سینماهای کشور اکران شد و مورد استقبال قرار گرفت.

محسن کیایی

بازی متفاوت محسن کیایی در فیلم عصر یخبندان

محسن کیایی حالا که تجربه های زیادی کسب کرده بود و دیگر بازیگر تازه کار شروع فعالیتش نبود در عصر یخبندان در نقش سعید درخشید و نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش مکمل مرد شد.

محسن کیایی در بارکد

محسن کیایی حالا به یکی از بازیگران نقش اول فیلم های برادرش تبدیل شده است و در فیلم سینمایی بارکد در سال 94 در نقشی قابل توجه همبازی بهرام رادان ، سحر دولتشاهی و پژمان بازغی شد.

محسن کیایی

محسن کیایی و بهرام رادان در فیلم بارکد

محسن کیایی بازیگر نقش اصلی بارکد در کنار بهرام رادان بود که نقش جالبی را جلوی دوربین برد و در پنجمین تجربه همکاری با برادرش درخشش خوبی را تجربه کرد.

محسن کیایی در چهارراه استانبول

چهارراه استانبول ششمین و جدیدترین تجربه محسن کیایی در کنار برادرش مصطفی کیایی است که سال 97 در سینماهای کشور اکران شد.

محسن کیایی

مهدی پاکدل ، بهرام رادان و محسن کیایی در چهارراه استانبول

محسن کیایی در جدیدترین ساخته برادرش ایفاگر نقشی جدی و متفاوت شد و با بهرام رادان ، ماهور الوند ، سحر دولتشاهی ، مهدی پاکدل ، مسعود کرامتی و رعنا آزادی ور همبازی بود.

متفاوت ترین نقش های محسن کیایی در فیلم های برادرش!+عکس

3.816
این مطلب مفید بود ؟124
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف
برچسب : محسن کیایی
وبگردی