فیلم سینمایی دارکوب
فیلم سینمایی دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی با بازی مهناز افشار ، سارا بهرامی و امین حیایی در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

توزیع فیلم سینمایی دارکوب در نمایش خانگی

فیلم سینمایی دارکوب به کارگردان بهروز شعیبی و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی امروز دوشنبه 14 آبان 1397 در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

به بهانه توزیع فیلم سینمایی دارکوب در شبکه نمایش خانگی مروری بر داستان و بازیگران این فیلم داشته ایم که در ادامه مشاهده میکنید.

فیلم سینمایی دارکوب در نمایش خانگی

فیلم سینمایی دارکوب

فیلم سینمایی دارکوب به نمایش خانگی آمد

بهروز شعیبی کارگردان جوان سینما و تلویزیون که ساخت چند فیلم موفق را در کارنامه هنری اش دارد سال 96 فیلم دارکوب را جلوی دوربین برد و در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در ده بخش نامزد دریافت جایزه شد اما در نهایت دو سیمرغ بلورین به بازیگران این فیلم اختصاص یافت.

فیلم سینمایی دارکوب

سارا بهرامی و مهناز افشار در فیلم سینمایی دارکوب

فیلم سینمایی دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی روایتی از داستان زندگی زنی است که اعتیاد خانواده اش را از او گرفت و همسرش مجددا ازدواج کرد. ماجرای کودک این زن که به او گفته شده بود مرده اما حقیق نداشت یکی از محوری ترین داستان های این فیلم سینمایی است که در سینماهای کشور با استقبال زیادی روبرو شد.

فیلم سینمایی دارکوب

بازی متفاوت مهناز افشار در فیلم سینمایی دارکوب

در خلاصه داستان دارکوب آمده است : هیچ چیز سخت تر از اون نیست که ببینی عزیزت تصمیم گرفته تنها باشه. تو از دیدنش، از شنیدن صداش لذت می بری اما اون درها رو بسته و تنهایی رو جای تو انتخاب کرده… هیچ چیز سخت تر از اون نیست که ببینی تنها شدی. عزیزانت رو می بینی و دوستشون داری ولی همه تو رو انکار می کنن. درها رو به روت بستن و تو تنها شدی. تنهایی باتلاقه…

مهناز افشار

مهناز افشار در نمایی از فیلم سینمایی دارکوب

مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم پور، هادی حجازی فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی منش، ندا عقیقی و امین حیایی بازیگران فیلم دارکوب هستند.

سارا بهرامی

بازی متفاوت سارا بهرامی در فیلم سینمایی دارکوب

امین حیایی و مهناز افشار با فیلم سینمایی دارکوب در نمایش خانگی

2.97
این مطلب مفید بود ؟43
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف
وبگردی