کریم باقری

خانه گرانقیمت علی دایی و کریم باقری + تصاویر

کد مطلب : 4823تعداد نظرات : 1 نظرزمان مطالعه : 2 دقیقه
پنت هاوس علی دایی و کریم باقری در شمال تهران و محله ای اعیان نشین را در ادامه مشاهده می کنید. سرمربی و مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خانه ای رویایی در شمال تهران زندگی می کنند.

خانه گران قیمت کریم باقری و آقای گل جهان

وارد محله نیاوران می شویم. از میدان یاسر به سمت شمال ادامه مسیر می دهیم. نزدیک محله جماران به سه راه یاسر و سپس خیابان صادقی قمی می رسیم و کمی بعدتر خیابان بوکان خود را به ما نشان می دهد. در دو سوی خیابان برج های چند طبقه ای را می بینیم که بر بالای خود یک واحد پنت هاوس را میزبانی می کنند. این جا بهشت پنت هاوس نشیان پایتخت است.

 خانه مجلل در شمال تهران
خانه فوتبالیست ها
 
در این خیابان تعداد پنت هاوس های ساخته شده به نسبت دیگر برج های نقاط و محلات مختلف تهران بیشتر است. در یکی از برج های همین خیابان زندگی می کند و کریم باقری هم در یکی از پنت هاوس های این خیابان ساکن است.
سازندگان این برج ها تلاش کرده اند از مصالح و منابع کم نگذارند و از بهترین شیرآلات خارجی و دستگیره های آب طلا داده شده استفاده کنند. کمی می ایستیم و آدرس پنت هاوس های عرضه شده برای فروش را بررسی می کنیم.
در سه راه یاسر، برج سفیر به شماره 38 قرار دارد. پنت هاوس این برج 452 مترمربع زیربنا و دور تا دور آن تراس است. مجهز به سونا، جکوزی، استخر، ، زباله، آسانسور، حمل ماشین، در کددار، شیرآلات طلا و روف گاردن است. مالک قیمت فروش هر متر مربع آن را 15 میلیون تومان اعلام کرده است. هنوز از سه راه یاسر دور نشده ایم که در خیابان محمودی یکم به پلاک 38 می رسیم. پنت هاوس این برج 351 متر مربع زیربنا دارد و دوبلکس است.
متراز تراس آن 365 متر مربع بوده و از میان تمامی امکانات و مزایای یک پنت هاوس فقط استخر و آسانسور حمل ماشین ندارد. مالک آن را به قیمت هر متر مربع 15 میلیون تومان برای فروش عرضه کرده است. به خیابان بوکان بازمی گردیم و در انتهای آن به خیابان کوهسار پلاک 12+1 می رسیم. پنت هاوس این پلاک 611 متر مربع زیربنا دارد و قیمت هر متر مربع آن 18 میلیون تومان است. از منطقه نیاوران به سوی کامرانیه می آییم.
 
دکوراسیون داخلی خانه گرانقیمت
منزل کریم باقری و علی دایی
 
بالاتر از چهار راه کور نور، برج رولکس قرار دارد که علی دایی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ساکن یکی از پنت هاوس های همین برج است. زیربنای این واحد 1717 متر مربع و قیمت هر متر مربع آن بالغ بر 25 میلیون تومان است. پنت هاوس دایی دارای استخر روی بام، سونا، جکوزی، آسانسور اختصاصی حمل ماشین به داخل واحد، آسانسور نفر بر اختصاصی، دستگیره ها و شیرآلات آب طلا، سیستم سرمایشی و گرمایشی از کف، مبدل برق از انرژی خورشیدی، آشپزخانه مبله، سیستم ضد حریق، سیستم صوتی، زمین ورزشی و باغچه است.
 
فضای داخلی خانه گرانقیمت شمال تهران
 
 
دکور داخلی خانه
 
اتاق خواب بسیار شیک
 
استخر مجلل شمال تهران
خانه ی فوتبالیست معروف

خانه گرانقیمت علی دایی و کریم باقری + تصاویر

3.95550
این مطلب مفید بود ؟42761274
برگرفته از kamooneh.com
1 نظر به ثبت رسیده است
وبگردی