بهمن و بهرام ارک
فیلم سینمایی پوست ساخته برادران ارک یکی از فیلم های حاضر در بخش نگاه نو جشنواره فجر است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

معرفی داستان و بازیگران فیلم سینمایی پوست

فیلم سینمایی پوست به کارگردانی بهمن و بهرام ارک و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح یکی از فیلم های پذیرفته شده در بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است.

برادران ارک که سابقه ساخت فیلم کوتاه حیوان و حضور موفق در جشنواره فجر را در کانامه هنری شان داشتند برای بار دوم با یک فیلم بلند سینمایی به جشنواره فجر می آیند.

پوست اولین فیلم بلند سینمایی برادران ارک است که در ژانری متفاوت و با صحنه هایی اعجاب انگیز در بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد.

بهمن و بهرام ارک

فیلم تازه برادران ارک با شرایطی سخت و هزینه بر در تبریز تصویربرداری شد و با صحنه هایی عجیب و گاهی وحشت برانگیز همراه است و برخی از سکانس های این فیلم در دمای منفی 27 درجه تصویربرداری شده است.

اطلاعات زیادی از بازیگران فیلم پوست در دسترس نیست اما ناصر هاشمی، جواد قامتی و عاشیق ولی عبدی بازیگران فیلم سینمایی پوست را تشکیل میدهند.

بازیگران فیلم پوست

فیلم سینمایی پوست داستانی عاشقانه آمیخته به خرافه و جادو را به تصویر میکشد و به موضوعاتی می پردازد که مطرح کردن آن تابحال مرسوم نبوده است.

پوست فیلمی به زبان ترکی است که موفق شد به بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فجر راه یابد و باید منتظر ماند و دید آیا این فیلم متفاوت میتواند نظر مردم و داوران جشنواره امسال را جلب کند یا خیر.

جواد قامتی

برادران ارک سال 96 فیلم کوتاه حیوان را ساختند و با این فیلم جوایز مختلفی را از جشنواره های داخلی و خارجی دریافت کردند که مهم ترین آن جایزه سینه فونداسیون فستیوال کن و سیمرغ بلورین جشنواره فجر بود.

عاشیق ولی عبدی

پای سحر و جادو با فیلم سینمایی پوست به جشنواره باز شد

3.88
این مطلب مفید بود ؟62
منبع : عکاس:علی طالعی / بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
1 نظر به ثبت رسیده است
احد مسلمی1400-08-24
متاسفانه نزدیک به دومیلیارد تومان برای این فیلم هزینه گردید ولی در اکران یک شکست مطلق تجاری بود چون عملا بیننده ای نداشت جز تعدادی اندک تماشاگر در شهر تبریز و شهرستانهای اطراافش.
10
وبگردی