امتحانات دانشجویان

ابلاغ دستورالعمل نحوه برگزاری امتحانات دانشجویان

تاریخ انتشار : 2 اردیبهشت 1399کد مطلب : 6442زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون وزیر علوم گفت: دستورالعمل نحوه برگزاری امتحانات دانشجویان به دانشگاه ها ابلاغ شد و براساس آن امتحانات دانشجویان در نیمسال دوم 99 - 98 برگزار می شود.

شبکه خبر:آقای علی خاکی صدیق در مصاحبه تلفنی با خبرنگار صدا و سیما درباره آخرین وضعیت امتحانات دانشجویان و پیشنهاد حذف نمره از آزمون های دانشجو افزود:این پیشنهاد از برخی از دانشگاه ها در پیش نویس یکی از دستورالعمل های وزارت علوم مطرح شد و منوط به تأیید همه روسای دانشگاه ها بود که در جلسه ای، این پیشنهاد رد شد و به تصویب نرسید.

وی به دستورالعمل های امتحانات دانشجویان در نیمسال دوم تحصیلی اشاره کرد و گفت:براساس دستورالعملی که به دانشگاه ها ابلاغ شد مقرر شد اگر شرایط کشور اجازه حضور دانشجویان در امتحانات را بدهد _البته این تصمیم منوط به تأیید ستاد کروناست_، دانشگاه ها می توانند امتحانات خود را به صورت حضوری و با رعایت سلامت ایمنی برگزار کنند.

خاکی افزود:همچنین زمان امتحانات پایان ترم دانشگاه ها با تأیید خود دانشگاه می تواند 2 یا 3 و یا 4 هفته به تعویق بیفتد و در غیر این صورت امتحانات به صورت غیرحضوری برگزار شود.

معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری تاکید کرد:همچنین دانشجویان می توانند در محل سکونت خود و خارج از دانشگاه اصلی- البته با موافقت دو دانشگاه -، امتحانات خود را به سرانجام برسانند و دستورالعمل دیگر، الکترونیکی شدن امتحانات دانشجویان است که این نیز منوط به تصمیم هر دانشگاه است.

انتهای پیام/م

ابلاغ دستورالعمل نحوه برگزاری امتحانات دانشجویان

3.33
این مطلب مفید بود ؟21
وبگردی