لباس راحتی بچه گانه
لباس راحتی بچه گانه برای دختران کوچک در انواع ست بلوز شلوار، پیراهن، سرهمی و... وجود دارند که هم بسیار شیک هستند و هم فوق العاده راحت.

مدل جدید لباس راحتی بچه گانه دخترانه

امروزه علاقه به شیکپوشی و خوشتیپ بودن فقط مخصوص آقایان و خانم ها نیست بلکه کودکان نیز وارد دنیای مد و فشن شده اند و والدین سعی میکنند با انتخاب لباس های شیک و مد روز برای فرزندشان آن ها را خوشتیپ و خوش استایل کنند. در این بخش از دنیای مد نمناک مدل لباس های راحتی بچه گانه دخترانه را مشاهده میکنید که در عین راحت بودن فوق العاده شیک هستند.

لباس راحتی بچه گانه

ست لباس راحتی بچه گانه

هنگام انتخاب لباس برای بچه های کوچک باید به استایل بدنی کودک توجه کنید و متناسب با فرم بدن او دست به انتخاب لباس بزنید، لباس باید دقیقا سایز کودک تان باشد نه یک سایز کوچکتر یا بزرگتر.

برای انتخاب بهترین رنگ لباس باید به رنگ پوست و چشم کودک تان نگاه کنید و لباسی انتخاب کنید که رنگ آن با رنگ پوست کودک همخوانی داشته باشد، هیچوقت سعی نکنید برای کودکان چاق لباس های تنگ و برای کوکان لاغر از لباس های گشاد استفاده کنید.

لباس دخترانه اسپرت

لباس دخترانه اسپرت به سبک کودک مشهور اینستاگرام

لباس راحتی کوکان میتواند بلوز شلوار باشد، سرهمی باشد، پیراهن باشد و... فقط دقت کنید لباس کودک باید جنس نرمی داشته باشد و کاملا راحت باشد جنس های نخی و پنبه ای بسیار مناسب اند.

بلوز شلوار بچه گانه

مدل بلوز شلوار بچه گانه دخترانه

لباس راحتی دخترانه

لباس راحتی دخترانه بچه گانه

لباس خواب بچه گانه

لباس خواب بچه گانه دخترانه جدید

پیراهن بچه گانه

پیراهن بچه گانه راحتی و شیک

ست لباس بچه گانه

ست لباس بچه گانه راحتی

پیراهن دخترانه

پیراهن دخترانه بچه گانه راحتی

 

مدل لباس راحتی بچه گانه برای دختران کوچولو + تصاویر

3.6176
این مطلب مفید بود ؟12650
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
برچسب : لباس بچگانه
وبگردی