همسر پیمان ابدی
ساناز نوروز زاده همسر پیمان ابدی بدلکار مشهور سریال هشدار برای کبرا 11 که چند سال قبل در ایران درگذشت قرار است در در فیلم جدید حمید کوهپایی به همراه کاظم مهبوتیان نقش اصلی را ایفا کند.

بازیگری همسر پیمان ابدی

نام پیمان ابدی ناخودآگاه ما را به یاد مجموعه پرهیجان کبری 11 می اندازد که این هنرمند خبره کشورمان در آن فیلم به عنوان بدلکار نقش اصلی ایفای نقش می کرد. بعد از گذشت سالها از درگذشت پیمان ابدی و بی خبری از همسر او متوجه شدیم که قرار است خانم ساناز نوروز زاده همسر مرحوم پیمان ابدی در فیلم یک استکان چای تلخ به عنوان یکی از اصلی ترین نقش ها بازی کند.

فیلم یک استکان چای تلخ به تهیه کنندگی و کارگردانی حمید کوهپایی ساخته شده است که در این فیلم کاظم مهبوتیان و ساناز نوروز زاده نقش های اصلی را بازی می کنند. 

 همسر پیمان ابدی

ساناز نوروز زاده همسر زنده یاد پیمان ابدی بدلکار حرفه ای سینما و تلویزیون ایران است. پس از فروکش کردن حاشیه های مربوط به درگذشت تلخ پیمان ابدی، همسر او که پیش از این تجربه طراحی صحنه های اکشن را در کارنامه اش داشت، تصمیم گرفته توانایی اش را در مقام بازیگر هم بیازماید. 
 
عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از:نویسنده و کارگردان:حمید کوهپایی، مدیر فیلمبرداری:شهریار ارجمندی، مدیر صدابرداری:امیر عاشق حسینی، دستیار اول کارگردان:امیر حسین کوهپایی.

پیمان ابدی ، بازیگری همسر پیمان ابدی + عکس

4.614
این مطلب مفید بود ؟131
برگرفته از فارس /ن
برچسب : پیمان ابدی
وبگردی