دزد ماشین
دیگه لازم نیست گوش به زنگ صدای دزدگیر ماشینت باشی و با کوچکترین صدا از جا بپری.....چرا که رایان در این مقاله از بهترین راه حل برای ناکام گذاشتن سارقان خودرو پرده بر میداره راه حلی که پایان همه ی دغدغه های مالکان خودرو هاست.

در سه سوت ماشین دزدیده شده را پیدا کنید

پیدا کردن ماشین دزدیده شده خیلی آسون تر از اون چیزیه که شما فکرش رو می کنید .. 

مثل تمام چیزهایی که تا دیروز غیرممکن بود و امروز به کمک پیشرفت علم و فناوری انجام دادنش به سادگی یه لیوان آب خوردنه ، پیدا کردن ماشین سرقت شده و برگردوندنش هم دیگه غیر ممکن نیست . 

تازه جالب تر اینکه میتونی آقا دزده رو حسابی نامید و ناکام کنی ، جوری که ماشینت اصلا از جاش تکون نخوره ، اینطوری دیگه زحمت برگردوندن ماشین رو هم نمیکشی  و کلا خیالت راحت میشه . 

فقط میمونه یه راه اونم اینه که سارق بیاد وماشینتو بغل کنه و ببره ، اما این راه حل هم کارساز نیست و با این روش جدیدی که می خوام معرفی کنم حتی با بکسل کردن هم کسی نمیتونه ماشینت رو بدزده . 

با این راه حل جدید نه تنها هیچ سارقی نمیتونه ماشینت رو ببره بلکه اصلا نمیتونه به ماشینت نزدیک بشه و بخواد لوازم ماشینت رو بدزده چون هر اتفاقی که بیافته تو از وضعیت ماشینت مطلع میشی انگار ماشینت کاملا جلوی چشمته . 

 سانتی متره و بقول ضرب المثل 11 و اما این دستگاه امنیتی فوق العاده که میتونه همه جوره امنیت ماشین هامون رو تامیین کنه فقط قدیمی که میگه فلفل نبین چه ریزه ، همین دستگاه ریزه میزه همه کار انجام میده و چون خیلی کوچیکه کاملا مخفیه و بصورت نامحسوس کار میکنه ، اینجوری دیگه هیچ سارقی نمیتونه جلوشو بگیره چون اصلا نمیدونه کجاست . 

قابلیت های این دستگاه نامحسوس به همین جا ختم نمیشه و امکاناتی برای صاحبش فراهم میکنه که اگه ماشینش رو به امانت به کسی داد بتونه باز هم از وضعیت ، موقعیت و حتی سرعت لحظه به لحظه ماشینش اطلاع پیدا کنه ، اینجوری دیگه فرقی نمیکنه ماشینت کجا و یا دست چه کسی باشه چرا که همیشه از وضعیت ماشینت آگاهی و امنیتش کاملا تحت اختیار خودته . 

این دستگاه امنیتی نامحسوس ردیاب خودرو نام داره که از طریق ارتباط با ماهواره های مختلف موقعیتش رو هر کجای دنیا که باشه بوسیله ی سیمکارتی که درونش هست برای صاحبش میفرسته . 

دزديده شدن ماشين

به عنوان مثال عملکرد ردیاب های شرکت رایان به این صورت هست که وقتی مالک خودرو دستور خاموشی  30را ارسال کرد بعداز اینکه سرعت ماشین به زیر برق خودرو را قطع  ،کیلومتر در ساعت رسید رله کرده وماشین خاموش میشه در این صورت تا وقتی که دستور روشن شدن خودرو از طرف مالک به ردیاب ماشین ارسال نشه خودرو هر چقدر استارت بخوره هم امکان نداره روشن بشه .  

نسل جدید ردیاب ها به گونه ایست که عملا مارا از داشتن هر گونه وسیله ی امنیتی بی نیاز کرده ، چرا که ردیاب های جدید دارای امکانات دزدگیر ماشین هم می  ، باشند و علاوه بر امکانات ردیابی و گزارش سرعت موقعیت ، روشن یا خاموش بودن ، مدت زمان توقف و.... دارای ریموت هم هستند و براحتی امکان قفل کردن درب ها و صندوق را فراهم کرده وهنگام ضربه خوردن ماشین علاوه بر ارسال پیامک به تلفن همراه مالک ، آژیر خودرو هم به صدا در میاد . 

ردیاب خودرو رایان یا همان  GPSخودرو  امکانات  ، منحصر بفرد زیادی داره که این مقاله گنجایش اونو نداره اما شاید یکی از باور نکردنی ترین امکانات این دستگاه امکان شنود داخل خودرو به صورت آنلاین و نامحسوس باشه .پیشنهاد می کنم همین الان وارد سایت شرکت رایان شو و یک ردیاب برا ماشین دلبندت سفارش بده .

 آدرس سایت  :www.rayanGps.com

 جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02128427551 تماس حاصل فرمایید

اگه ماشینتو دزدیدن سه سوته پیداش کن

3.312
این مطلب مفید بود ؟84
برچسب : کسب و کار
نظر سنجی برای این مطلب غیر فعال شده است
وبگردی