پرسپولیس

گزینه خارجی یحیی در راه پرسپولیس

تاریخ انتشار : 18 شهریور 1402کد مطلب : 12737زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرمربی پرسپولیس نام دو گزینه جدید را به مدیریت باشگاهش داد تا با این نفرات مذاکرات انجام شود.

فرهیختگان:کادرفنی پرسپولیس در ادامه تلاش‌های خود برای پیدا کردن یک مهاجم خوب جهت تقویت تیم‌شان در خط حمله به دو گزینه جدید رسیده‌اند. البته آن‌ها اواسط هفته گذشته هم دو مهاجم خارجی دیگر به مدیریت باشگاه پرسپولیس معرفی کرده بودند که بعد از مذاکره با آن‌ها مشخص شد دستمزدشان حدود یک میلیون و سیصد هزار دلار است، هیچ‌کدام نیز حاضر به پایین آوردن رقم درخواستی خود نشدند تا جذب آن‌ها منتفی شود.

اما عصر روز پنج‌شنبه سرمربی پرسپولیس نام دو گزینه جدید را به مدیریت باشگاهش داد تا با این نفرات مذاکره انجام شود. درمورد ملیت این نفرات هنوز اخبار جدیدی به گوش نرسیده، اما قیمت آن‌ها حدود یک میلیون دلار است، درحالی‌که باشگاه پرسپولیس سقف بودجه‌اش کمتر از 600هزار دلار جا دارد.

به‌هرحال باشگاه پرسپولیس با هر دو مهاجم وارد مذاکره شده و درحال چانه‌زنی درمورد دستمزد آن‌هاست. اگر توافق با یکی از این نفرات در یکی دو روز آینده انجام شود، او به‌زودی به تهران خواهد آمد تا مراحل انتقالش به جمع سرخ‌پوشان نهایی شود.

باشگاه پرسپولیس تا بیست‌ویکم شهریورماه مهلت دارد تا تغییراتی در لیست ارسالی‌اش به لیگ قهرمانان ایجاد کند و تا آن موقع این باشگاه باید مهاجم مدنظرش را به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/م

گزینه خارجی یحیی در راه پرسپولیس

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی