نسرین بابایی
نسرین بابایی بازیگر میانسالی نقش وارش در سریال وارش است که در ادامه به معرفی بیشتر او به همراه عکس های این بازیگر می پردازیم.

نسرین بابایی بازیگرسریال وارش کیست

سریال وارش به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی محمودرضا تخشید سریال جدید شبکه سه سیما است که پخش آن از اواسط آبان ماه آغاز شده است.

وارش شخصیت اصلی سریال وارش است که الهام طهموری بازیگر نقش جوانی این سریال است و با رسیدن به دوران میانسالی بازیگر دیگری جایگزین او شد. نسرین بابایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ایفاگر نقش میانسالی وارش در این سریال است که در ادامه به معرفی بیشتر این هنرمند کشورمان می پردازیم.

نسرین بابایی و امیررضا دلاوری

نسرین بابایی متولد سال 1358 است و از بازیگران سینما ، تلویزیون و تئاتر کشورمان است که بازیگری را از دوران دبیرستان آغاز کرد و سال 76 بازیگری را در تئاتر آغاز کرد.

نسرین بابایی بازی در سریال هایی چون خانه ای روی تپه ، گذر از رنج ها ، کوبار و محکومین را در کارنامه هنری اش دارد.

نسرین بابایی و بیژن بنفشه خواه

فیلم سینمایی لیلاج به کارگردانی داریوش یاری،ناردون به کارگردانی فریدون حسن پور ،رویاها به کارگردانی محمد علی طالبی و ناهید ساخته آیدا پناهنده از جمله کارهای سینمایی نسرین بابایی است و این بازیگر کشورمان بازی در تله فیلم پاییز ساخته مهدی بوستان پرور را در کارنامه هنری اش دارد.

نسرین بابایی

نسرین بابایی چند سالی است که ازدواج کرده و یک دختر به نام یوهانا دارد.

دختر نسرین بابایی

این بازیگر کشورمان علاوه بر بازیگری به عنوان مجری در برنامه رادیویی گیلان هم فعالیت داشته است.

نسرین بابایی

نسرین بابایی

این بانوی هنرمند کشورمان در سریال جدید تلویزیونی اش با گریمی متفاوت مقابل دوربین رفت و نقش میانسالی وارش زنی که سختی های زیادی در زندگی کشیده است را ایفا میکند.

نسرین بابایی

نسرین بابایی و ساره بیات

نسرین بابایی بازیگر نقش میانسالی وارش کیست؟+تصاویر

4.253
این مطلب مفید بود ؟458
منبع : صفحه نسرین بابایی / بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
برچسب : سریال وارش
وبگردی