سامانه بارشی

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از 3 روز دیگر

تاریخ انتشار : 17 دی 1400کد مطلب : 16894زمان مطالعه : 2 دقیقه
فردا، شنبه، 18 دی ماه، دمای هوا در کمترین حالت خود به 3 و در بیشترین حالت خود به 12 درجه سانتیگراد می‌رسد.

ایسنا:رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از بعدازظهر روز دوشنبه، 20 دی ماه خبر داد و گفت که بر این اساس در روزهای دوشنبه و سه شنبه استان‌های واقع در غرب، شمال غرب، جنوب غرب و دامنه‌های البرز مرکزی بارانی‌اند.

صادق ضیاییان با بیان اینکه از امروز جمعه(17 دی ماه) تا دوشنبه (20 دی ماه) در اکثر نقاط کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد:این روند در شهرهای صنعتی و پرجمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌ها همراه خواهد بود.

وی افزود:بعدازظهر شنبه (18 دی ماه) ‌و طی روز یکشنبه(19 دی ماه) در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا همچنین ضمن اعلام اینکه از بعدازظهر دوشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود، گفت:طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در استان‌های واقع در غرب، شمال غرب، جنوب غرب و دامنه‌های البرز مرکزی سبب بارش خواهد شد. لازم به ذکر است امروز جمعه دریای عمان مواج است.

ضیاییان در ادامه وضعیت آب و هوایی پایتخت را نیز طی سه روز آتی پیش‌بینی کرد و گفت:دمای هوای تهران امروز، جمعه، 17 دی ماه بین 2 تا 11 درجه سانتیگراد متغیر خواهد بود. آسمان تهران در روز جاری صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در شب قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود:فردا، شنبه، 18 دی ماه، دمای هوا در کمترین حالت خود به 3 و در بیشترین حالت خود به 12 درجه سانتیگراد می‌رسد. هوا در این روز نیمه ابری و غبارآلود، در بعدازظهر با کاهش ابر و در شب قسمتی ابری و غبارآلود است. پس فردا، یکشنبه، 19 دی ماه نیز دمای هوا بین 12 تا 2 درجه سانتیگراد متغیر است و آسمان تهران صاف و غبارآلود خواهد بود.

انتهای پیام/م

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از 3 روز دیگر

51
این مطلب مفید بود ؟10
برچسب : هواشناسی
وبگردی