استخر شیشه ای
یک استخر شیشه ای شگفت انگیز معلق در یکی از خیابان های لندن طراحی و اجرا شده است که در زمان شنا در این استخر می توان افراد در خیابان را دید.

 استخر شیشه ای معلق در آسمان ، در یکی از خیابان های معروف لندن ساخته شده است که مجریان این طرح برای ساخت آن از دو ساختمان 10 طبقه کمک گرفته اند تا این استخر را به حالت شگفت انگیز معلق در آسمان اجرا کنند.

ساخت این استخر توسط جامسون طراحی شده برای  زنده کردن دوباره ی منطقه ی ناین المز در جنوب رودخانه تیمز بوده است.

استخر شیشه ای

 این نمای منحصر به فرد به این صورت است که یک استخر شیشه ای از ساختمان های ده طبقه معلق شده و آپارتمان های بلند را به هم متصل کرده است. کوچکترین خانه در این منطقه پیش از 600 هزار پوند قیمت دارد. در حقیقت همانطور که در تصویر مشخص است این آکواریوم معلق همانند پلی است که بلوک های آپارتمانی را به هم وصل می کند و اندازه ی آن 90 در 19 فوت بوده و عمق آن به 4 فوت می رسد.

استخر شیشه ای معلق

 طراحان انگلیسی در حال پیاده کردن پروژه ای در لندن هستند که 35 متر ارتفاع (115 فوت) و در فراز آسمان در حالت معلق است و مانند یک پل دو ساختمان اطراف خیابان را به یکدیگر متصل می کند به گونه ای که اتومبیل ها از زیر آن عبور می کنند. این پروژه قسمتی از باغ Ballymore-developed Embassy خواهد بود که ساکنان ساختمان های اطراف می توانند در حالی که در فضای آزاد به سر می برند، در بالای ساختمان شنا کنند.

استخر شیشه ای معلق

پروژه Mulryan ساختار شفاف و شیشه ای استخری است که قبلا وجود نداشته است . شیشه مورد استفاده در این پروژه 20 سانتی متر (7.8اینچ) ضخامت دارد که برای ساخت این استخر مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین سایر اندازه های آن به این صورت است که 25 متر طول دارد، 5 متر دارای پهناست و 3 متر نیز دارای عمق می باشد و میزان آبی که در آن قرار دارد حدود 1.2 متر می باشد و برای ساختار آن نیز هیچگونه اسکلت حفاظتی دیگری وجود ندارد.امکانات رفاهی عالی نیز برای شناگران در این استخر فراهم شده است که شامل رستوران و کافی شاپ است.

استخر شیشه ای

استخر شیشه ای

 

استخر شیشه ای معلق در آسمان + تصاویر

4.735
این مطلب مفید بود ؟332
منبع : نمناک /ن
وبگردی