قبوض آب

شرایط پرداخت اقساطی قبوض آب تعیین شد

تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1399کد مطلب : 25022زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از شرایط پرداخت اقساطی قبوض آب برای مشترکان که بدهی بالایی دارند خبر داد.

باشگاه خبرنگاران:محمدرضا بختیاری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستور وزیر نیرو برای مراعات حال مردم ماموران کنتورخوان از مراجعه به درب منازل خودداری کردند، ولی باتوجه به حذف قبوض آب و زمان بر بودن قرائت کنتور آب، چند روزی است که ماموران برای ثبت کنتور قبوض به درب منازل مراجعه می کنند. 

او در ادامه با اشاره به تاکید رییس جمهور و وزیر نیرو برای همکاری با آن دسته از مشترکانی که مشکل پرداخت دارند، افزود:طبق آنچه اعلام شده این طرح تا آخر اردیبهشت ادامه دارد و تا آن زمان با مشترکان همراهی خواهیم داشت و همچنین اگر مشکلی برای پرداخت قبوض آب وجود داشته باشد می توانند آن را به صورت اقساطی پرداخت کنند. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران بیان کرد:تمدید این موضوع بستگی به نظر هیات دولت و رییس جمهور دارد و ما در این موضوع تابع تصمیم هیات دولت هستیم و اگر قرار باشد این موضوع تمدید شود همراهی ما با مشترکان نیز ادامه خواهد داشت. 

بختیاری در خصوص مصرف آب در تهران گفت:مصرف آب در پایتخت نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش یافته است، در اردیبهشت ماه نیز بین 10 تا 15 درصد میزان مصرف آب افزایش داشته که این موضوع نشان دهنده مراعات مشترکان و مدیریت در مصرف است.

انتهای پیام/م

شرایط پرداخت اقساطی قبوض آب تعیین شد

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی