دکوراسیون دفتر کار
دکوراسیون دفتر کار خانگی شما هرچقدر هم بزرگ و کوچک باشد نیاز به یک میز کار شیک و نورپردازی حرفه ای دارد البته نه با هزینه بالا بلکه با خلاقیت کافی.

طراحی دکوراسیون دفتر کار خانگی کوچک و بزرگ مدرن

داشتن یک دفتر کار خانگی در بیشتر خانه های امروزی یک ضرورت است. داشتن فضایی به عنوان محیط کار در خانه صرفا به دلیل انجام کارهای شرکت و.. در منزل نیست بلکه در دنیای امروزی هر خانه دست کم یک کامپیوتر برای ملحق شدن به اعضای عصر ارتباطات در خود دارد پس همین خود لازمه داشتن فضایی برای کارهای جدا از فعالیت های منزل و خانوادگی می باشد.به دلیل وجود کامپیوتر امروزه بسیاری از افراد می توانند تمام یا بخشی از کار خود را در منزل و فقط از طریق اینترنت و پست الکترونیکی انجام دهند. جای دادن دستگاه کامپیوتر و ملزومات آن و گاه نمابر خود به یک دفتر کار کوچک نیاز دارد پس طراحی و دیزاین یک دکوراسیون شیک و مدرن و البته جمع و جور برای محل کار خانگی اینجا همیت می یابد.

دکوراسیون دفتر کار خانگی

یک دفتر کار خانگی باید ریزنکاتی را در طراحی دکوراسیون داخلی خود گنجانده باشد تا بتواند مکانی مناسب برای انجام کارهای مهم باشد. طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق کار خانگی نیاز به یک فضای بزرگ و ویژه ندارد بلکه در صورت نبود اتاق خالی و جداگانه ، گوشه از اتاق خواب هم می تواند دفتر کار خانگی شما باشد.

بهترین مدل میز و کابینت های چوبی در دکوراسیون دفتر کار خانگی:

میزهای مد روز چوبی و ام دی اف در مدل های متفاوتی طراحی و ساخته شده اند . انوع و اقسام میزهای کار در بازار موجود است و شما باید با توجه به ابعاد فضای در دسترس برای قرار دادن میز کار در گوشه ی اتاق میز کار مناسب را انتخاب کنید. از میزهایی که خیلی سبک و یا خیلی سنگین هستند تا حد ممکن خریداری نکنید چرا که در جابه جایی و یا حفظ تعادل این دسته از میزها کمی مشکل ساز هستند.میز خیلی کوچکی را به این دلیل که مثلاً در فرورفتگی دیوار جا می گیرد انتخاب نکنید بلکه اندازه های میز را با توجه به ابعاد وسایلی که باید روی آن چیده شود در نظر بگیرید، با اندازه گیری مانیتورتان شروع کنید، سپس به این اندازه ها جای لازم برای سایر وسایل و تحرک کافی خودتان را نیز بیفزایید.کابینت ها و قفسه های اطراف میزکارتان را با دقت و ظرافت انتخاب کنید. باید قبل از سفارش دکوراسیون دفتر کار به ابعاد و حجم لوازمی مورد نیازتان در محیط کار توجه کنید.

دکوراسیون دفتر کار خانگی

دکوراسیون دفتر کار

دکوراسیون دفتر کار

دکوراسیون دفتر کار

  

نورپردازی مناسب در دکوراسیون دفتر کار خانگی :

نور معمولی یک اتاق اغلب روشنایی کافی برای فضای کار شما را تامین نخواهد کرد. از این رو بهتر است از یک چراغ مطالعه که نور آن قابل تنظیم است بهره بگیرید تا بتوانید نور را به صورت دلخواه بر روی نقطه مورد نظر تنظیم نمائید و در ضمن از بازتاب آن بر روی صفحه مانیتور پیشگیری کنید.

دکوراسیون دفتر کار

دکوراسیون دفتر کار

 تزیین و دیزاین دیوارهای دفتر کار خانگی:

 اگر شما از ان دسته افرادی هستید که به دیوارها و رنگ و لعاب محیط اطرافتان اهمیت می دهید پس باید برای ایجاد آرامش و حفظ تمرکز گزینه های مناسبی برای تکمیل دکوراسیون داخلی دفتر کار خانگی تان انتخاب کنید. برخی از روانشناسان طرح های راه راه را برای بخشی از این فضا توصیه می کنند و برخی دیگر نصب تابلوهای نقاشی و استیکرهای رنگی شاد را موثر می دانند.

دکوراسیون دفتر کار

دکوراسیون دفتر کار

 دکوراسیون دفتر کار

 

بهترین مدلهای میزکار و دکوراسیون دفتر کار خانگی + تصاویر

3.611
این مطلب مفید بود ؟83
منبع : نمناک /ن
وبگردی