سریال پریا
سریال پریا با بازی افسانه بایگان و لادن مستوفی از سه ماه گذشته جلوی دوربین رفته و اولین تصاویر این سریال به تازگی منتشر شده است.

عکسهای سریال پریا

تازه ترین سریال سهیلی زاده با عنوان پریا این روزها در موزه قصر تهران در حالی فیلمبرداری است.

بیش از سه ماه از آغاز تصویربرداری جدیدترین سریال حسین سهیلی زاده می گذرد و تاکنون گروه در لوکیشن هایی چون:شهرک چشمه، باغ موزه «قصر»، خیابان های تهران و ... تصویربرداری کرده اند.

سریال پریا از امروز در لوکیشن باغ موزه قصر به مدت تقریبی یک هفته مقابل دوربین می رود و عمار تفتی و هادی قمیشی بازیگرانی هستند که در این لوکیشن به ایفای نقش می پردازند.

بازیگران سریال پریا

بازیگران سریال پریا

در خلاصه داستان این سریال آمده است:«پریا» پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی گردد. در شرایطی که وی همچنان از رابطه قدیمی اش سرخورده است، وارد رابطه ای عاطفی با مردی جوان می شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک به یک از سر راه برمی دارند اما برخی اتفاق ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می اندازد.

سریال «پریا» در چهل قسمت به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم سعید فرهادی نوشته شده است.

عمار تفتی

عمار تفتی در سریال پریا

لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، امیررضا دلاوری، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی بازیگران اصلی این سریال هستند. در پریا چهار بازیگر کودک نیز با نام های:محمد رضا شیرخانلو، سودا بهروز رشید، روژان تقی زاده و شادی نکته سنج ایفای نقش می کنند.

سریال پریا

عکس های سریال پریا

این سریال با مجری طرحی «شرکت فانوس خیال زمان» تولید می شود و محصول مشترک «اداره کل نمایش سیما» ـ و «وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (موسسه آوای سلامت)» است.

اولین عکسهای سریال پریا به همراه خلاصه داستان و بازیگران

3.9250
این مطلب مفید بود ؟19456
برگرفته از فارس - /ک
برچسب : سریال پریا
9 نظر به ثبت رسیده است
معصومه1396-05-14
واقعا که سریال قشنگیها آدمو از گمراهی درآورد که می شه با یه آدم ایدزی زندگی کرد مخصوصا با بازی خوب آقای امیر حسین آرمان و با با زی خانوم دارم مستوفی
00
ریحانه1396-05-11
خیلی فیلم احساسی و قشنگیه.
00
مجي1395-06-03
شوما نيگا نكن
72
فاطیما1395-05-27
خیلی فیلمش مسخره فیلم درمورد کیوانه اسم پریارو گذاشتن رو فیلم بعدشم فک کنین با یه زن 10سال از خودت بزرگ تر ازدواج کنی آدم چندشش میشه
49
سعید1395-05-06
این سریال عالی هستش،فقط بازیگری آقای امیرحسین آرمان به چشم میاد.
141
الهام1395-05-02
فیلم بسیار قشنگیه و من هرشب میبینم و بازیگران ان هم خیلی قشنگ بازی میکنند واز کار گردان این سریال اقای سهیلی زاده تشکر میکنم.
112
مصطفی از شیراز1395-05-02
سلام: جالب است که پریا در دنیای خارج از سریال هم 10 سال از کیوان بزرگتر است. هر دو متولد آبانماه هستند اما لادن خانم مستوفی در سال 1351 و زودتر از آقای امیرحسین خان آرمان به جهان سلام کرده‌اند. :-)
123
زیبا1395-04-31
من معمولا حوصله سریال ندارم ولی از این سریال خوشم اومد خصوصا با وجود بازیگران توانایی مثل خانم بایگان و مستوفی و بازی خوب نقش کیوان سریال جذابیه هرشب دنبال میکنم ،سریال کلیشه ای و تکراری نیست واقعیت جامعه رو به نمایش گذاشته من از کارگردان سریال پریا تشکر میکنم
314
نیکو1395-04-23
سریال خیلی خوبیه باداشتن بازیگرای توانایی چون خانم مستوفی و آقای آرمان
395
وبگردی